|
DVDO Edge vs de nye BD-afspillere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2012 kl. 23:09 |
|
Hejsa
Jeg har en DVDO-Edge i mit setup, og jeg er egentlig fint tilfreds. Jeg er dog blevet lidt nysgerrig mht. hvordan kvaliteten af signalbehandlingen i de nyere BD-afspillere har udviklet sig: Så vidt jeg husker var Oppo BDP-83 allerede på højde med Edge'n (den bruger vist det samme eller næsten det samme chipset), men hvordan med de nye modeller eller afspillere fra andre mærker? Så vidt jeg kan se har f.eks. Oppo BDP-103 jo HDMI inputs så andre apparater kan få glæde af den gode billedbehandling. På forhånd tak
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
2, 1 bagpå og 1 foran. Oppo'en er fuldt på højde med den kvalitet du kan opnå med en Edge, dog er der nogle rent betjeningsmæssige forskelle, du har ikke nogen indgangsvælger på fjernbetjeningen på Oppo'en, så du skal ind i menuen for at aktivere inputtet. Jeg betragter det lidt som en nørde-feature der ikke er så anvendelig hvis setup'et skal være "familie-venligt", så det må man jo lige vurdere om man er frisk på. Men det bliver også interessant at se hvordan BDP-105 fungerer når den kommer, den vil reelt indeholde en komplet, reelt brugbar surround-processor. |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Mest til videokameraer og lignende.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |