|
DVDO Scallere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 10:40 |
Hej.
Lige 2 ting.
Har lidt problemer med at min EDGE ikke altid fanger min Anthem på lyden, altså HDMI Audio out.
Desuden har jeg også meget følsomme indgang 4+5, at billedet hakker i det. Så har måttet flytte rundt på HDMI indgange tilsluttet.
Desuden er den rimelig langsom om at skifte mellem de forskellige opløsninger.
Så var det at jeg tænkte at man skulkle opgradere til en Green eller en Duo.
Kiggede så lige inde på DVDO.com.
Mit blik faldt straks på at der ikke er kommet nogen FW opgraderinger siden august 2011.
Dette kan jo betyde at der ikke er nogen rettelser at komme med, eller at det kniber for dem.
Dette er selvfølgelig min egen vurdering.
Desuden har ingen af deres produkter hdmi 1,4, men godt nok 3d pass trough.
Er der nogen der har den nye Green model eller Duo der kan fortælle at de ikke har oplevet nogen problemer med hdmi og om de er meget hurtigere til at skifte opløsning.
Nu er jeg snart godt træt af at Anthem ikke har fået de nye HDMI moduler klar til min AVM-50 hvilket jo også er en mulighed.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |