recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVDO Scallere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVDO Scallere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVDO Scallere
    Sendt: 28-December-2011 kl. 10:40
Hej.
Lige 2 ting.
Har lidt problemer med at min EDGE ikke altid fanger min Anthem på lyden, altså HDMI Audio out.
Desuden har jeg også meget følsomme indgang 4+5, at billedet hakker i det. Så har måttet flytte rundt på HDMI indgange tilsluttet.
Desuden er den rimelig langsom om at skifte mellem de forskellige opløsninger.
Så var det at jeg tænkte at man skulkle opgradere til en Green eller en Duo.

Kiggede så lige inde på DVDO.com.
Mit blik faldt straks på at der ikke er kommet nogen FW opgraderinger siden august 2011.
Dette kan jo betyde at der ikke er nogen rettelser at komme med, eller at det kniber for dem.
Dette er selvfølgelig min egen vurdering.
Desuden har ingen af deres produkter hdmi 1,4, men godt nok 3d pass trough.

Er der nogen der har den nye Green model eller Duo der kan fortælle at de ikke har oplevet nogen problemer med hdmi og om de er meget hurtigere til at skifte opløsning.

Nu er jeg snart godt træt af at Anthem ikke har fået de nye HDMI moduler klar til min AVM-50 hvilket jo også er en mulighed.

SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu