|
|
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
th-fry ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
http://www.produkte.panasonic.de/product/product.asp?sStr=4@ -@1@14@54@@@@@@DMR-EX77EG-K@DVD-Recorder@&altMod=N&u pper=&prop= er på tapeconnection hjemmeside ved ikke om den kan det samme Redigeret af th-fry - 30-April-2007 kl. 21:17 |
||
th
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
th-fry ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Linket siger
HDMI-Ausgang (HDMI Ver.1.3) ja |
||
th
|
||
![]() |
||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
man kunne jo også købe en lille sagem 60 (selector)......
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
alle de hdd recordere med dtt tuner man kan få i dag er vel intet værd den dag man starter med mpeg4 som alle dr nye kanaler kommer til og køre i da mpeg2 ikke kan vise mpeg4
Så kan man vel ligeså godt købe en alm recorder og montere en boks bagi når de kommer med mpeg4 dekodere Redigeret af jetdirect - 27-Juni-2007 kl. 22:18 |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Hvis du modtager signalet via egen antenne, så bliver en indbygget analog tuner ubrugelig i 2009, når de slukker for det analoge signal.
En DVB-T tuner der kun kan vise mpeg2, vil kunne bruges til DR1, DR2, og TV2 frem til 2012. Men er aldrig fremtidssikret med elektronik, men med en indbygget DVB-T tuner, får du trods alt lidt mere funktionalitet i 3 år ekstra. Så er det op til dig at vurdere om det er pengene værd. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10577 |
![]() |
|
Hvis den har et CI interface vil den formentlig også kunne bruges efter 2012 med et CA modul og et Neotion Mpeg4 kort. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
berliz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Jeg var inde i en forretning, hvor jeg ganske kort fik demonstreret en ny Sony DVD optager med digital tuner, som for vores vedkommende kun skal bruges til DR1 DR2 og TV2 (Lorry og TVØst).
Da kom jeg også med den indvending, at den jo ikke vil være meget bevendt, når man i 2012 går over til MPEG4. Han viste mig så en slids - og et TV med slids (ja, jeg er amatør), og forklarede mig, at begge apparater med et eller andet tilbehør (?) sagtens kunne opgraderes til den tid. Så det behøvede ikke bare at være en 5-årig fornøjelse. Hvordan vil det fungere hos mig med de danske progr. --> CI-interface - CA -modul - Neotion MPEG4? Jeg har berørt spørgsmålet i en anden tråd her og "træder stadig bare vande". M.v.h. Berndt |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
|
Da Neotion-modulet kun er ved at blive testet, så er håbet fortsat lysegrønt - vi håber det bedste, men det er ikke sikkert, at det kommer til at virke tilfredsstillende med et modul. Jeg er især skeptisk over for om, det vil kunne vise dvb-undertekster i HD opløsningen..... Men indtil, at det er modbevist, så vil sælgerne fortsat fortælle, at der ingen problemer bliver med at få nutidens teknik til også at virke i 2012.... |
||
miri
|
||
![]() |
||
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|
DVB-T mpeg-4 standard? |
||
![]() |
||
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Er der egenligt en chance for en mulig BluRay med optager, inden for en nogelunde tidsramme??
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
er lavet. men i japan koster den over 15k. så hvad ville prisen være her. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |