|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
(*) Estimated shipping cost (for 3 weight items) by USPS International Priority Air Mail:
$9.96
Hvad har du bestilt? Disse tre er Aliens vs. Predator: Requiem, Butch Cassidy and the Sundance Kid og Cast Away som jeg bare for at se portoen forsøgte at bestille. For at nedsætte toldrisikoen vælger jeg i reglen den svenske løsning. Pyt med det tager tid, jeg har ikke travlt. Redigeret af Stampe - 12-Maj-2008 kl. 19:06 |
||
![]() |
||
MortenR. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
Den svenske løsning tager ofte mindre end en uge! Og den er meget
billig..... ![]() |
||
Morten
|
||
![]() |
||
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|
Hvad er den svenske løsning? Nu taler i alle sammen om, at filmene kan gå i told... Er der en der gider uddybe det for mig |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Har du læst første indlæg
Du kan risikere at betalt moms + told + toldgebyr. |
||
![]() |
||
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|
Moms er 25%, men hvad er told og toldgebyr i danske risdaler? Men helt præcist, hvad er den svenske løsning... Er det Swedish Post Premium, eller Swedish Post Standard? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|
Premium går lidt hurtigere, så tag den hvis du frygter de mere direkte metoder. Jeg er nu blevet snuppet to eller tre gange ud af 100 gange jeg har bestilt hos Pacific. Et par af de gange har været med Svenskerpremium, men det er alt for langsomt til min smag.
Redigeret af Naiera - 13-Maj-2008 kl. 17:13 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg købte HDscape sampler (4.02$), og Digital Video Essentials: HD Basics (17.07$), og valgte Swedish Post International Standard Mail (5.97$) Der står ikke noget (blank) under hvilken region de kan afspilles i, så jeg håber de kan afspilles på min Sony BDP-S300... Så må vi se med told og leverings tid... |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|
Du kan ikke regne med hvad butikker skriver mht. region. Tjek altid med en liste som denne før du køber fra USA. Lige de to du har fat i der er nok temmelig sandsynligt regionsfri.
Du har valgt den langsomme type svenskerpost, så du kommer nok i hvert fald til at vente et par uger. Redigeret af Naiera - 13-Maj-2008 kl. 18:23 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Naiera> Crap! Nå, det går nok... Næste gang vælger jeg dog nok Premium, for der er ikke meget forskel i porto.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Hvis der ligger en seddel i postkassen fra pisdanmark, hvor der kun er sat kryds i brev, men ikke står noget om told, er den så god nok, eller kan man få en negativ overraskelse på posthuset, når man henter?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
der skal stå pris på hvis det er.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
De kan sagtens sende dig en efterfølgende girokort med posten, hvis de har glemt at kræve told ved udlevering på posthuset. Har jeg da prøvet
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |