|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simmer69 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 04-November-2005 kl. 09:48 |
hej har købt en dvdr-105 i brugsen ,men kan ikke finde tv kanaler og har prøvet at sidde min digital reciver på der viser den bare et meget mørkt billede er der nogle der har været ude for det samme
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Er den sat til korrekt landekode.? Mørkt billede, er din Digitale Reciver sat til RGB Out, det kan være at Recorderen ikke har RGB IN, eller er indstillet til RGB, i hvertfald på den indgang du bruger.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Har du anvendt den medfølgende hurtige startguide? Brugt manualen? Bruger du SCART til TV som vist på side 10 i manualen? Indtil videre er mit råd: Tjek antennekabler - både sat box og recorder skal have antenne-signal og strøm. Desuden har jeg svaret dig her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7482 og det ved jeg ikke, om du har læst.
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |