recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVDR3595H- utilsigtet genstart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVDR3595H- utilsigtet genstart

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MVORRE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: DVDR3595H- utilsigtet genstart
    Sendt: 22-Juni-2008 kl. 15:42

Jeg har oplevet en del pludselige genstart af maskinen, er ikke helt klar over hvorfor den gør det - men det resultere naturligvis i at bufferen går tabt og at evt. ikke helt gemte optagelser bliver korrupte således at senere afspilning resulterer i flere utilsigtede genstarter.

Jeg oplevede på et tispunkt at jeg havde 1 optagelse liggende der var korrupt fra starten, og resulterede i at maskinen genstartede bare jeg satte fokus på den under oversigten for harddisk optagelser.

Jeg fik den slettet ved hurtigt at markere den, hoppe videre til en anden optagelse og markere den også - derefter slette alle markede optagelser.

Jeg mener at kunne fremprovokere fejlen ved at lave en optagelse af et stykke af bufferen, for derefter at lave endnu en optagelse hvor den første optagelse er indeholdt i.

F.eks. :

Buffer : --------------+====optagelse1===+------------------
Buffer :------+========optagelse2=========+---------

Opdagelsen skete ved at jeg skulle gemme en optagelse fra bufferen over en film jeg ikke havde set, ved en fejl fik jeg gemt alt for lidt - hvorfor jeg lavede en ny optagelse fra bufferen med hele filmen (mere både før og efter end den første optagelse).

Maskinen er patchet med seneste update fra Philips - hvilket neturligvis har rettet en del andre fejl og gjort den mere stabil - men jeg er stadig ikke imponeret over maskinen.

Andre der har oplevet noget lignende ?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu