|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 20:24 |
Hejsa Var lidt i tvivl om jeg skulle placere tråden her eller under DVD-afspillere, men her er den så. Jeg leder efter en DVD-receiver med HDMI udgang og også gerne DAB tuner. Den behøver ikke at kunne håndtere surround, og effektforstærkeren behøver heller ikke at være voldsom, da jeg har planer om at kombinere den med et sæt lækre små reolhøjtalere. Jeg har kigget mig lidt (hurtigt) omkring, og det ser ikke rigtig ud til at der findes muligheder til under 10K, er det korrekt? Jeg er godt klar over at jeg sandsynligvis kommer til at betale mere for det hele i en boks, men det ville nu være rart, hvis det kunne fås til rimelig pris. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Eivind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Sådan en er jeg også på udkig efter. Så nu er tråden på forsiden igen og så må vi håbe den bliver set af de rigtige personer. (DAB er dog ikke noget must for mig...) Eivind
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9429 |
![]() |
Kik evt på Philips DFR9000, den har HDMI og DAB. Den koster vist 5-6k.
Redigeret af lahan - 10-November-2006 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
Eivind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Men den har ikke indebygget DVD-afspiller, eller hvad? Er på udkig efter et lille "micro" anlæg som for eksempel (for at blive i Philips-verdenen): Eller fra JVC: http://www.jvc.dk/product.php?id=EX-A1&catid=100098 Men de har ikke HDMI ud. På den anden side - kvaliteten af sådan et micro-anlæg gør nok at det måske er lidt ligegyldigt om den har HDMI eller ej... Eivind |
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Prøv at se på denne her: Teac DR-H300DAB Den har det hele. Mht. HDMI udgang, så er det rent faktisk en fordel på billige anlæg, på den måde er man ikke afhængig af DA-converterens kvalitet. |
|
![]() |
|
![]() |
Den ser rigtig lækker ud. Lidt over mit oprindelige budget når der inkluderes et acceptabelt sæt højtalere mv. I mellemtiden er jeg faldet over dette sæt som måske ville passe ret godt til mit nye Philips 9731: Den har HDMI, men ingen DAB. Inklusive sub-woofer og to højtalere kan den købes til ca. 3300. Læg mærke til, at den "simulerer" surround med noget de kalder Sonowave. Alt ser på papiret ud til at være iorden. Men kan et anlæg der kan så meget til den relativt fornuftige pris også levere en tilstrækkelig god lyd til at spille en stue op (ca. 25 kvm)? Hvis der er nogen der har erfaringer med dette system hører jeg gerne fra jer! Eivind |
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Hej AndyK, jeg evt. et sæt Philips DFR9000+DVP9000 til salg til omkring 5000.- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |