|
DVD-RW Hvordan |
Besvar |
Forfatter | |
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Emne: DVD-RW Hvordan Sendt: 17-Januar-2005 kl. 14:37 |
Når jeg prøver at brænde dvd-rw, går det galt efter nogle få brændinger. Efter et par brændinger, får jeg fejlmeldinger fra Nero. Jeg har en enkelt dvd+rw, den er brugt masser af gange uden problemer. Dvd-rw skiverne er Verbatim. Er det mig der mangler at gøre noget eller hvad.
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 17-Januar-2005 kl. 15:53 |
Hej 2jur, Nero er kendt (berygtet?) for ikke at benytte DVD brænderens procedure til at formatere RW medier med (men forsøger at overskrive indholdsfortegnelsen - TOC - for at få formateringen til at gå hurtigere). Dette kan i visse tilfælde resultere i problemer under den efterfølgende brænding. Jeg bruger selv værktøjet DVDInfoPro til at formatere hvis Nero har problemer (DVDInfoPro har både 'quick' og 'full' formaterings-muligheder - ofte er 'quick' nok). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
itjan
Bruger Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 140 |
Sendt: 17-Januar-2005 kl. 17:23 |
Prøvede lige med DVDInfoPro, det virkede, tak for det.
|
|
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 18-Januar-2005 kl. 06:52 |
Så kører det Laursen, tak.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |