recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvdstrax.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDvdstrax.dk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Zepp Zepp skrev:

nej er jeg satme ikke ! 

har dog hørt at blue-ray klart fører "racet" mellem dem og HDDVD.. og det var den eneste forklaring jeg ku finde på at HDDVD er så meget billigere..

er der en bedre forklaring :) ?

ja, hd dvd har lukket og slukket helt, der bliver ikke lavet flere maskiner, og udkommer ikke flere nye film.

Der kommer nu et par enkelte film endnu . Men ellers er det korrekt, der laves ikke flere HD DVD afspillere og film.
Men men men, til gengæld er det meget billigt for at få et indblik i HD-verdenen.
Du får en kanonafspiller for ca. kr. 1.000,- som også afspiller dine almindelige DVD´ere i en kvalitet som er imponerende.
Så for under kr 2.000,- vil du kunne få afspiller samt minimum 10 HD DVD film.
Jeg har investeret i begge formater. Men indtil videre køber jeg ikke mange Blu-Ray´s. Dertil er der for mange HD DVD film til meget lav pris jeg skal have/se først. Når jeg så har tømt muligheden for flere HD DVD film, så er Blu-Ray film nok kommet længere ned i pris, i det mindste kan man nok købe nogle af de på det tidspunkt gamle film billigt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu