|
|
Besvar ![]() |
Side <1 27282930> |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24800 |
![]() |
||||
Nej føj da, jeg er ikke jyde. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Nej heldigvis |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24800 |
![]() |
||||
Nej, pu ha da, de er jo næsten lige så slemme som jyder. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Ja det har du sq ret i. Godt at sjællændere er nogen engle |
|||||
![]() |
|||||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
||||
Hov hov |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Har du hørt noget om at ghost of mars, uk måske ikke alligevel har dk tekst? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26201& KW=flemming+larsen&PN=1&TPN=447 |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
||||
Ja så det lige, og er igang med en større undersøgelse, om det kunne være rigtig Indtil videre har jeg stadig resultatet at der skulle være, men vender tilbage når jeg ved noget mere |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Problemet er at det er fra cd-wow, de importerer jo fra alle lande. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ja den kunne sagtens være fra usa hvor den også er regionsfri |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ja, men nu må vi se om vi ikke kan få en stregkode. Så kan vi måske se det jo.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Nu har jeg fundet ud af hvad der er sket. Det kan IKKE være UK udgaven han har fået da den først udkommer til december i England Redigeret af multix - 25-Juni-2009 kl. 21:31 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 27282930> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |