|
Dvdstrax tilbud |
Besvar | Side <1 282930 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Sendt: 25-Juni-2009 kl. 21:38 | ||
Ja, så er den jo nok fra us. For der er dk på den fra au. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
multix
Guld medlem Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
Sendt: 25-Juni-2009 kl. 21:40 | ||
Det tror jeg også det er |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 10:23 | ||
Hej Folkens Ville da lige rose dvdstrax . Nu har de lært at kun hæve for det de sender. Det er da et skridt i den rigtige retning, så mangler vi bare, at de også lærer at levere deres film inden for rimelig tid. |
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 11:32 | ||
Så fik jeg set den gamle version, og kan da sige at den er meget anderledes. Havde faktisk gættet på den nye og den gamle lignede hinanden mere i historien. De begge har selvfølgelig samme budskab, en "kæmpe" robot (den er så kun ca. et hoved højere end alm. mennesker i 1951 udgaven) og en professor der har regnet forkert på tavlen. Klaatu bliver også skudt da han kommer ud af rumskibet - men dog kun i armen. Han ankommer på et hospital, hvor han sidder og snakker med en mandelige visepræsident. Hvilket jo ellers er en kvinde i den nye udgave. Meget andet er ca. ikke at sammenligne. Der ingen "kubler?", ingen samling af dyr, og når alt kommer til alt, så er forklaringen omkring jorden egentligt også lidt anderledes fortalt i sidste ende. Der ikke noget med ting der æder byer og genstande lige så stille. Alt i alt sjovt at se, men der knap så meget gang i den. Meget er dialog mellem de forskellige mennesker. Dog var både kæresten og jeg da underholdt i næsten. 1½ time - hvilket da virker ret langt for sådan en gammel film at være? |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 15:49 | ||
Ville vel også have været mere overraskende hvis de lignede hinanden med 58 års udvikling i filmmediet. Synes egentlig ikke den nye var så meget ved, så derfor kunne det være interessant at se den gamle. |
|||
dFrag73
Bruger Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Sendt: 15-Juli-2009 kl. 09:46 | ||
Er dvdstrax fup og fidus??? Bestilte den 4. juli og har
stadig ikke modtaget mine 4 film men de påstår at de har sendt 3 af dem og pengene er også trukket for 2 dage siden på disse 3 film....har prøvet at ringe til dem men der er ingen der tager telefonen. Ser ikke så lovende ud..... |
|||
Willum
Super bruger Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
Sendt: 15-Juli-2009 kl. 10:03 | ||
Jeg har handlet hos dem mange gange. De er hurtige til at svare på mails og sender de film som de skal. Hvis de ikke har en film på lager kan ventetiden dog godt være MEGET lang. Jeg har ikke oplevet at en film ikke er kommet frem. Men prøv at skriv til dem og så kan de nok hjælpe dig. |
|||
hajenraj
Bruger Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
Sendt: 15-Juli-2009 kl. 12:06 | ||
Jeg er ude for det samme, men har fået svar og det er fordi mine vare var afsendt fra norge istedet, så tager lidt længere tid at komme frem. Hajenraj
|
|||
BlackAce
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
Sendt: 18-August-2009 kl. 08:16 | ||
Hello ØV, så gjorde jeg det alligevel, bestilte endnu en Blu-ray film hos DvdStrax, selvom at jeg havde lovet mig selv (og andre herinde), at det skulle være slut. Men den skulle være på lagret og så var den billig. Har endnu ikke set den andre steder, så derfor tog jeg chancen, nu må vi bare se om den dukker op her i denne uge eller inden julenferien starter Filmen hedder Romancing the stone og koster 129,- dask uden levering. I får ikke noget cover da systemet ikke vil uploade min jpg fil.
|
|||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
|||
Besvar | Side <1 282930 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |