|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
webmok ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 09:11 |
Hej folkens,
Ved ikke om min tråd er oprettet det rigtige sted, ellers så bare flyt den :-) Min PC har DVI ud og LCD-TV (Panasonic) har VGA ind. 1. Kan man med et DVI -> VGA-kabel beholde det digitale signal ? 2. Eller kan man på nogen måde ellers holde det digitale signal, eller vil det hele gå tilbage og blive "analog"/VGA? 3. Hvis man har en (lovlig) 720p eller 1080p-film på éns PC, kan det analog signal så blive "godt nok", altså flot? / Webmok
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
![]() |
er der ikke HDMI på dit tv? hvis der er, giver det mere mening med DVI>HDMI.
|
|
![]() |
|
webmok ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jo, og der er også hdmi udgang på min pc - MEN, jeg kan simpelthen ikke få min pc til at spytte noget ud af den sekundære hdmi-udgang. Har sgu forsøgt alt for at aktivere den, men den vil ikke det jeg vil :-/
Det er endda et ATI HD4850 grafikkort...
|
|
![]() |
|
![]() |
... eller findes der mon et dvi -> hdmi-kabel ?
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
Ja, der findes DVI-> HDMI kabler :-)
f.eks http://www.av-cables.dk/dvi_kabel/dvi_til_hdmi_kabel_139_da/ |
|
![]() |
|
![]() |
sweet.. så er det bare om min dvi-udgang fungerer :P
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |