|
|
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Forfatter | ||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
|
Du ligger vel ikke inde med den nye beta så ? kunne godt bruge nemlig
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
beolion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Hej Ozzy
Så lige at den nye Tvixie er kommet, og denne gang på dansk, lavet af dig, respekt herfra ! ![]() Ellers er den nye Tvixie ganske god, specielt med at man nemt kan editere film info istedet for fx. at bruge en simpel editor. Så mangler vi bare FW til Tvix på dansk (så den default vælger dansk undertekst og/eller tale).
|
||
![]() |
||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|
Yes 1.3.2 er kommet, og er på dansk denne gang, og Laserdisken er også en del af det nu. ud over det, har de fået lavet scope.dk til tvixie også nu. sidste jeg spurgte dvico af, så lovede de at der vil komme en software i slutningen af sidste år som understøttede dansk, men det er jo ikke sket. Men hensyn til en DVB-C tuner til det danske marked, så skulle den også have været kommet sidste år, men heller ikke sket. Dvico vil ikke rigtig komme med så meget info i øjeblikket om tingene. ud over det så er andre som har rapporterede problemer omkring streaming af film fra NAS hvor tvixie info ser total forkert ud, og det er nu også ganske rigtigt, jeg har selv samme problem, men har dog fundet en "dum" løsning som ikke er helt holdbart til dette. Vi har en anden tråd herinde hvor jeg vil skrive lidt info omkring dette i. |
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |