|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 03-Juli-2008 kl. 17:36 |
Jeg har købt mig en tvix 4100.. men mangler pga. demo vare en fjernbetjening til den.. øv øv!
Hvor kan man finde sådan en? Jeg har ikke kunnet finde info via google :( |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Mon ikke den kan bestilles via Dvico (fabrikanten)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Gad vide om det er den her : http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=341653 Der er jo ingen billede
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Kigger på en svensk side.. kan ikke anbefales at handle hos komplett!
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Hvad er der galt med Komplett? Udover at de somregel er lidt dyerere end de fleste andre, så har jeg ikke haft nogle problemer de gange jeg har købt noget der. Er ganske iøvrigt ganske glad for deres vareudlevering inde i Kbh. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Købte også min tvix der. Ingen problemer med dem
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja købte den her demo igennem dem.. og der var hverken fjernbetjening eller usb kabel med selvom der på deres hjemmeside står beskrevet at eneste forskel fra en ny er kassens udseende...
Update: de sender en fjernbetjening til mig (efter en længere klagesang), men ikke noget usb kabel.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |