recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dværgens Bio - Ombygning - Nye billeder side 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dværgens Bio - Ombygning - Nye billeder side 4

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 08:55
Opdateret med lidt nyt grej. Billeder opdateres snarest Smile

TEAC AG-D500 7.2 Receiver (identisk med ONKYO TX-NR515)

Kingpin Velvet 90" Fastrammelærrede.

Redigeret af Hi Fi Dwarf - 30-Marts-2013 kl. 20:56
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 09:11
Det er altså en fin hjemmebio du har fået lavet der.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Det er altså en fin hjemmebio du har fået lavet der.

Mange tak.

Men jeg synes nu også at din ser voldsomt interessant ud. Smile
Hjemmebioen
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 10:28
Fin bio og fedt med Exit skilt Tongue tillykke med den
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

1000 tak Smile

Exit skiltet er faktisk en digital fotoramme jeg havde liggende. Så kan man jo bare skifte "designet" på skiltet når man har lyst
Hjemmebioen
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 15:00
Lækker lille bio du har lavet.

Synes dog dine back og sidehøjtalere sidder lidt tæt.
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 13:18
Super fed bio du har fået lavet. :)
Hvad synes du om din Teac receiver? Jeg overvejer nemlig at købe den til min lille stue. :)
LG E8 55” OLED
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 15:24
Bravo - ser skisme godt ud.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 15:28

.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:58
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

1000 tak Smile

Exit skiltet er faktisk en digital fotoramme jeg havde liggende. Så kan man jo bare skifte "designet" på skiltet når man har lyst

Stjal lige idéen med dit exit-skilt. 100,- kr. for et skilt man kan skifte som man har lyst til er ikke så dyrt.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

1000 tak Smile

Stjal lige idéen med dit exit-skilt. 100,- kr. for et skilt man kan skifte som man har lyst til er ikke så dyrt.

He he du skal være så velkommen.

Hvis jeg selv skal sige det synes jeg også selv jeg fik en super lys ide LOL

Hjemmebioen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Super fed bio du har fået lavet. :)
Hvad synes du om din Teac receiver? Jeg overvejer nemlig at købe den til min lille stue. :)

Indtil videre er jeg ret imponeret. Skal lige sige at det er mit første TEAC/ONKYO produkt så jeg har ikke andet sammenligningsgrundlag end min Pioneer VSX-859 jeg havde for år tilbage og så den H/K AVR-245 som TEAC'en har erstattet.

Jeg mangler stadig lidt finkalibrering og der er lidt forskellige funktioner jeg ikke kender fra mine tidligere receivere. Som jeg lige skal forstå meningen med og effekten af.

Men trods den p.t. lidt grove opsætning af systemet, har jeg allerede dannet mig et overfladisk indtryk.

Den kan en milion ting og har masser af indstillingsmuligheder. så man kan justere som man lyster.
og med nemme menuer der gør alle indstillinger til en leg.

Rent lydmæssigt lyder den bedre end jeg husker min ellers højt elskede Pioneer. Men personligt synes jeg, som det ser ud lige nu, bedre om H/K's lyd. Jeg skal bare lige vænne mig til at lyden er anderledes og mon ikke den vokser på mig når jeg har indstillet ørerne efter nogle ugers brug.

Retfærdigvis skal det siges at den jo stort set lige er taget ud af kassen hvorimod H/K'en jo trods alt har en god håndfuld år på bagen.
Så TEAC'en har jo dårligt fået lov at strække benene endnu. Når den har fået lov til det, former den sig nok også lidt mere.

Udover det, er den jo en omsminket TX-NR515 som skulle være den direkte efterfølger af den meget roste 609'er (trods forvirringen ved modelnummer-rækken)

Det er jo meget individuelt hvad man kan lide. Og jeg er ikke i tvivl om at hvis man kender ONKYO og holder af disse, så går man ikke galt i byen med TEAC'en. Og til sølle 2500,-!!!

Smile

Redigeret af Hi Fi Dwarf - 15-Februar-2013 kl. 19:19
Hjemmebioen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu