|
Dværgens Bio - Ombygning - Nye billeder side 4 |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Opdateret med lidt nyt grej. Billeder opdateres snarest
![]() TEAC AG-D500 7.2 Receiver (identisk med ONKYO TX-NR515) ![]() Kingpin Velvet 90" Fastrammelærrede. ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 30-Marts-2013 kl. 20:56 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Det er altså en fin hjemmebio du har fået lavet der.
|
|||
![]() |
|||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
||
Mange tak. Men jeg synes nu også at din ser voldsomt interessant ud. ![]() |
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
||
Fin bio og fedt med Exit skilt
![]() |
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
||
1000 tak ![]() Exit skiltet er faktisk en digital fotoramme jeg havde liggende. Så kan man jo bare skifte "designet" på skiltet når man har lyst |
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Lækker lille bio du har lavet.
Synes dog dine back og sidehøjtalere sidder lidt tæt. |
|||
![]() |
|||
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
||
Super fed bio du har fået lavet. :)
Hvad synes du om din Teac receiver? Jeg overvejer nemlig at købe den til min lille stue. :) |
|||
LG E8 55” OLED
|
|||
![]() |
|||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||
Bravo - ser skisme godt ud.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
||
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:58 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Stjal lige idéen med dit exit-skilt. 100,- kr. for et skilt man kan skifte som man har lyst til er ikke så dyrt.
|
|||
![]() |
|||
||
He he du skal være så velkommen. Hvis jeg selv skal sige det synes jeg også selv jeg fik en super lys ide ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Indtil videre er jeg ret imponeret. Skal lige sige at det er mit første TEAC/ONKYO produkt så jeg har ikke andet sammenligningsgrundlag end min Pioneer VSX-859 jeg havde for år tilbage og så den H/K AVR-245 som TEAC'en har erstattet. Jeg mangler stadig lidt finkalibrering og der er lidt forskellige funktioner jeg ikke kender fra mine tidligere receivere. Som jeg lige skal forstå meningen med og effekten af. Men trods den p.t. lidt grove opsætning af systemet, har jeg allerede dannet mig et overfladisk indtryk. Den kan en milion ting og har masser af indstillingsmuligheder. så man kan justere som man lyster. og med nemme menuer der gør alle indstillinger til en leg. Rent lydmæssigt lyder den bedre end jeg husker min ellers højt elskede Pioneer. Men personligt synes jeg, som det ser ud lige nu, bedre om H/K's lyd. Jeg skal bare lige vænne mig til at lyden er anderledes og mon ikke den vokser på mig når jeg har indstillet ørerne efter nogle ugers brug. Retfærdigvis skal det siges at den jo stort set lige er taget ud af kassen hvorimod H/K'en jo trods alt har en god håndfuld år på bagen. Så TEAC'en har jo dårligt fået lov at strække benene endnu. Når den har fået lov til det, former den sig nok også lidt mere. Udover det, er den jo en omsminket TX-NR515 som skulle være den direkte efterfølger af den meget roste 609'er (trods forvirringen ved modelnummer-rækken) Det er jo meget individuelt hvad man kan lide. Og jeg er ikke i tvivl om at hvis man kender ONKYO og holder af disse, så går man ikke galt i byen med TEAC'en. Og til sølle 2500,-!!! ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 15-Februar-2013 kl. 19:19 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |