|
Dværgens Bio - Ombygning - Nye billeder side 4 |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Endnu en update.
![]() Sanyo Z4'eren er i dag blevet udskiftet med 1 stk. Epson EH-TW3500 |
||
![]() |
||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
|
Update:
Sliksortimentet er kommet op. ![]() Samt sodavands- og popcornbægre, låg og sugerør er kommet til. ![]() |
||
![]() |
||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
|
Hvor har du bestilt cola bærgere og sugerør?
|
||
![]() |
||
|
Dem har jeg købt hos Greendal.dk Et af de eneste steder (jeg kunne finde) hvor private kan handle lidt større mængder uden at priserne er fuldstændig ublu. Greendal.dk sodavandsbægre og tilbehør Popcornbægrene er fra biografshoppen.dk Men jeg har også fundet nogle hos festtema.dk Små popcornbægre pk. af 8 stk. Store popcornbægre pk. af 10 stk. Redigeret af Hi Fi Dwarf - 31-Marts-2013 kl. 19:33 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Hyggelig biostemning du har fået med ind der, tillykke med din nye projektor, skriver du lidt om dine oplevelser med den?
Redigeret af Hans j - 01-April-2013 kl. 14:52 |
||
![]() |
||
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
|
Ser totalt godt ud, tillykke med bio.
Epson EH-TW3500 ... synes jeg ikke at have set nogen steder i Danmark. Stor forskel fra TW3200? Glæder mig også til at høre om dine oplevelser :)
|
||
![]() |
||
|
EH-TW3500 monteret og justeret.
WOW! for et spring op fra min ellers trofaste Z4'er ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det er da bare imponerende på alle leder og kanter - gennemført som jeg ikke har set det tidligere. Hyg dig rigtigt meget med det
![]() |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Hvad er det for et beslag/hylde du har din projektor stående på?
|
||
![]() |
||
|
Den her fra Biltema. ![]() En billig løsning der fungerer helt perfekt, da mit loft ikke kan bære ophæng og projektor. http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Beslag-og-montage/DVD-holder-vag-24713/ ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 03-August-2013 kl. 21:13 |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Smart og billig løsning ![]() |
||
![]() |
||
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
|
Wow! Ser godt ud og er gennemført , tillykke med at du nu kan nyde dit arbejde efter slid og slæb,men er det hele værd
![]() Mvh Kim. |
||
Med Venlig Hilsen Kim
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |