|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 25-Marts-2008 kl. 10:46 |
når man engang imellem skal optage nogen programmer for familien mens de er på ferie eller lign, har jeg lidt af et problem, da vi kun har Medie centeret at optage med bliver det optaget i DVR-ms format, det kan brændes til DVD men stadig kun ses på en computer eller mediecenter, og ikke på en DVD afspiller, hvordan laver man det om det et format der kan ses på en DVD afspiller?? |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Har engang (da jeg brugte mce) brugt et program der hedder Sonic prime time. Det virkede uden problemer. Super enkelt og kun lavet til det samme formål og ikke nok med det så kan man lægge en genvej ind i MCE til det så så det hele kan gøres med fjernbetjeningen. Super smart
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Programmet www.videoredo.com kan også anvendes til formålet.
Seneste version har fået mulighed at danne nomale forbruger-DVD-er. Programmet kan håndtere DVR-ms. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Benytter du Windows XP Media Center eller Windows Vista Media Center? Vista Media Center kan brænde optaget TV ud i DVD-Movie format direkte. XP Media Center skal installeret et add-on (Findes på Microsoft OPK DVD) hvis du ikke har adgang til denne, kan det også findes via google. "sonicencoders.msi" Herefter kan du i MCE klikke på en optagelse og vælge brænd til Video DVD Hvis dette ikke er godt nok, skal du ud i noget 3. part software evt. med keyboard og mus.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeg benytter Xp media center, men skifter inden for kort tid til Vista media center, så venter jeg bare til jeg får det.. tak for det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |