recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVR-MS fil på DVD ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVR-MS fil på DVD ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Emne: DVR-MS fil på DVD ??
    Sendt: 25-Marts-2008 kl. 10:46

når man engang imellem skal optage nogen programmer for familien mens de er på ferie eller lign, har jeg lidt af et problem, da vi kun har Medie centeret at optage med bliver det optaget i DVR-ms format, det kan brændes til DVD men stadig kun ses på en computer eller mediecenter, og ikke på en DVD afspiller, hvordan laver man det om det et format der kan ses på en DVD afspiller??

Til top
stefanb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 452
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 11:56
Har engang (da jeg brugte mce) brugt et program der hedder Sonic prime time. Det virkede uden problemer. Super enkelt og kun lavet til det samme formål og ikke nok med det så kan man lægge en genvej ind i MCE til det så så det hele kan gøres med fjernbetjeningen. Super smart
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 12:08
Programmet www.videoredo.com kan også anvendes til formålet.

Seneste version har fået mulighed at danne nomale forbruger-DVD-er.
Programmet kan håndtere DVR-ms.
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 18:41

Benytter du Windows XP Media Center eller Windows Vista Media Center?

Vista Media Center kan brænde optaget TV ud i DVD-Movie format direkte.

XP Media Center skal installeret et add-on (Findes på Microsoft OPK DVD) hvis du ikke har adgang til denne, kan det også findes via google. "sonicencoders.msi" Herefter kan du i MCE klikke på en optagelse og vælge brænd til Video DVD

Hvis dette ikke er godt nok, skal du ud i noget 3. part software evt. med keyboard og mus.

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 23:46
Jeg benytter Xp media center, men skifter inden for kort tid til Vista media center, så venter jeg bare til jeg får det.. tak for det :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu