|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 14:04 |
Jeg har optaget nogle TV-udsendelser med MCE2005 og vil nu gerne have
dem brændt på DVD'er, sådan at de kan afspilles i
stand-alaone-DVD-afspillere.
Hvordan gør I dette? Indtil nu er det ikke lykkes mig. Jeg har prøvet NeroVision Express 3 men her får jeg en "transcoding error" med det samme når den prøver at lave dvr-ms formatet om til DVD-formatet. På forhånd tak for svar! |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Sonic Encoders
|
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Er det muligt at du har et link til hvor man kan erhverve sig disse. Og smide det op her |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Michael: Jeg kan ikke huske om de sælger dem til end-users, men jeg prøver lige at finde ud af det...
|
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Oki Doki. Tak for det!
|
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Umiddelbart er Sonic Encoders ikke til salg, de leveres kun til OEM........ Meeeeeeen, det kunne jo være man kunne komme med et link |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Mon ikke det er en del af Sonic Primetime der leveres i OEM udgaverne? Som jeg ser det kan Primetime i standardudgaven brænde optagelser til DVD. /Lars |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Jeg bruger AutoDVRconvert som også er omtalt på thegreenbutton.com. Den kan "on the fly" convetere til mpeg efter endt optagelse eller man kan udvælge enkelte filer og kører den/dem igennem "møllen". 1½ times optagelse (4,5 Gb) tager 5-10 min. Derefter kan fx. nero lave DVD filerne. Jeg bruger evt. cloneDVD2 til at resize ned til DVD5 størrelse hvis optagelsen er for lang og den ikke behøves at splittes op til 2 dvd´er. DVD9 medier er stadig en smule for dyre! V.H. Psudo Redigeret af Psudo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |