recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII

 Besvar Besvar Side  <1 23456 53>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 21:14
Jeg har bestilt denne:




Den har 2X60 watt ved 6 ohm. Jeg hørte den hos AVC for et par år siden, før verden gik agurk, på umiddelbart nogenlunde tilsvarende de højtalere som dem jeg har på vej. Den lyder "Tilbagelænet", og det er nok lige mig. 

Pudsigt nok har AVFORUM valgt netop denne i deres editors choice som bedste køb i prisklassen.

Sikkert ikke det ideelle valg nu og her, men nu kigger jeg på det. Ellers kan den jo returneres.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Så er mine Buchardt S300 på vej.

En stor tak til Ning for at gøre mig opmærksom på deres eksistensTongue

Hej John

Tillykke med købet, var ikke klar over at du er ved starte et stereo anlæg op igen Smile Skal du så også ha ny forstærker til dem?

Hej Kenneth - hyggeligt.

Det var jeg faktisk heller ikke klar over, indtil jeg fandt ud af hvor meget jeg savner min CD´er.

Jeg kigger på noget Marantz, pengene vælter ikke ind her. I første omgang håber jeg at det fungere.

Du må endelig komme forbi når det er klart. Jeg har det rimeligt for tidenSmile 

Hvilken version ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Så er mine Buchardt S300 på vej.

En stor tak til Ning for at gøre mig opmærksom på deres eksistensTongue

Hej John

Tillykke med købet, var ikke klar over at du er ved starte et stereo anlæg op igen Smile Skal du så også ha ny forstærker til dem?

Hej Kenneth - hyggeligt.

Det var jeg faktisk heller ikke klar over, indtil jeg fandt ud af hvor meget jeg savner min CD´er.

Jeg kigger på noget Marantz, pengene vælter ikke ind her. I første omgang håber jeg at det fungere.

Du må endelig komme forbi når det er klart. Jeg har det rimeligt for tidenSmile 

Hvilken version ?

MCR412. Forskellen til storebror (MCR416) er, at den store har flere steaming apps og stemmestyring. Jeg bruger ingen delene, så ingen årsag til at bestille den store.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 20:41
Hvilken version er højtalerne ?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Hvilken version er højtalerne ?

MKII
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 09:55
Så ringende GLS tidligt til morgen på vores dør. Med sig havde de en pakke på 22.1 kg. Vores nye BUCHARDT S300 MKII højtalere.




Hver højtaler vejer 10 kg, det synes jeg er en pæn vægt for en "Bookshelf" højtaler.

Dejligt at kunne støtte et dansk firma for en gang skyld, når det drejer sig om valget af AV-udstyr.  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:13
Det en ganske normal vægt for high end højtaler, Dynaudio evoke 20 vejer det samme, q acoustics concept 20 vejer 12 kg, B&W 805 d3 12.6kg 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Det en ganske normal vægt for high end højtaler, Dynaudio evoke 20 vejer det samme, q acoustics concept 20 vejer 12 kg, B&W 805 d3 12.6kg 

Længe siden at jeg har haft fat i den type højtalere.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:45
Til samligning vejere min B&W 607 4.7kg men jeg har ikke problemer med bassen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 11:03
BUCHARDT kalder godt nok mine indkøbte højtalere for B-Stock, men de er som fuldstændigt sprit nye. Og hvor er de smukke. Og med smukke mener jeg meget enkle, absolut intet "Glimmer" her, velbyggede og i lækker kvalitet, og ser bare helt rigtige ud, som jeg mener en højtaler skal være designet. Jeg tror at jeg bliver en glad mand.

Der går nogle dage før Marantzen kommer. For tiden synes jeg, at alt jeg skal købe er i restordre.   


Redigeret af Hother - 25-November-2020 kl. 11:35
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 12:31
Tillykke med dem. Glæder mig til at høre hvad du siger til dem når de bliver tilsluttet. Smile
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

BUCHARDT kalder godt nok mine indkøbte højtalere for B-Stock, men de er som fuldstændigt sprit nye. Og hvor er de smukke. Og med smukke mener jeg meget enkle, absolut intet "Glimmer" her, velbyggede og i lækker kvalitet, og ser bare helt rigtige ud, som jeg mener en højtaler skal være designet. Jeg tror at jeg bliver en glad mand.

Der går nogle dage før Marantzen kommer. For tiden synes jeg, at alt jeg skal købe er i restordre.   

Afbestil den du har bestilt og køb den her ?


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 53>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu