|
Dynaudio Xeo3. Xeo4. Focus20- Wireless |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 12> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
ja det er helt utroligt hvor meget lyd der er i små højttalere i dag. Jeg hørte først et par små letdrevne B&W højttalere igår i HFK, som spillede utroligt flot. Mgl dog lidt bund, men en god højttaler til prisen:
Da jeg så efterlyste en mere komplet lyd med større lydtryk, og uden at kabinettet måtte være større, blev et par Lyngdorf der blev sat på. Og så blev jeg da godt nok overrasket over hvor meget og god lyd der kan komme ud af et par On-Wall højttalere. Det var helt vildt!
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Ja Kampus nu har jeg et par år lyttet til musik via mine Dynaudio Xeo 3, når jeg sidder her ved computeren. Stereo lyden på disse små aktive og trådløse (op til 50 meter) reol højttaler syntes jeg er fantastisk. Idag bliver Redigeret af Peter Pan - 02-December-2019 kl. 10:04 |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det var sådan set bare for at fortælle at der ER alternativer, ovenikøbet fra verdens største højttaler producent (iflg HFK). Men selvfølgelig kun hvis man vil have kabel
|
|
![]() |
|
Ønsker man bedre lyd fra sit TV, er det også ganske nemt at tilslutte Xeo højttalerne.
![]() . https://www.youtube.com/watch?v=Qerv1cluy3Q http://www.youtube.com/watch?v=856JUnYNehI Redigeret af Peter Pan - 12-Maj-2018 kl. 17:30 |
|
|
|
![]() |
|
Idag kan et lyd system være minimalistisk og stadig leverer super god lyd. Dynaudio's Xeo4 trådløse Hub modtager Optisk, Coax og USB digital indgangs stik, hver understøtter op til 24/96 opløsning, mens en stereo RCA og en stereo Mini analog indgang er et yderligere tilbud til at udvide Xeo systemets muligheder. Har også en Ethernet tilslutning til fremtidige opdateringer. Xeo4 Hub sender trådløst ca. 50 meter. Med Multi-band teknologi i Xeo Hub tilbyder forbedret signal stabilitet og pålidelighed, enten som 2,4 GHz,- 5,2 GHz eller 5,8 GHz kan anvendes til trådløs transmission.
Det er med stor fordel du kan benytte Dynaudio Xeo4 systemet, som her til et BeoVision TV. Vil du nøjes Streamer du F.eks fra din NAS-server via en tilsluttet Apple TV3 boks, kan du styre musikvalg og lydstyrke ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Dynaudio Xeo 3 - Multiroom Digital Audio System Setup ![]() Dynaudio Xeo 3 systemet.
Redigeret af Peter Pan - 02-Juni-2018 kl. 07:29 |
|
|
|
![]() |
|
Redigeret af Peter Pan - 01-Juni-2018 kl. 17:50 |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Hvordan svarer 50 W til hver enhed til 200W/kanal i en stereoforstærker og passive højttalere?
Klaus
|
|
![]() |
|
Klaus - Reklame skal vel altid tages med et grand salt. Dynaudio Group's regnestykke kan jeg ikke redegører for. Det må være baseret på den effektivitet der |
|
|
|
![]() |
|
Hifi Test.de. Af trådløse Xeo højttalere - Trådløse højttalere - Jovist de findes, men slet ikke i samme seriøse udgaver, som Dynaudios Xeo 3, en ægte audiophile-højttaler. Dynaudio Xeo 3 er en aktiv Hi-Fi højttaler med 27 mm soft dome-diskant og en 14.5 cm basenhed. Højttalerne Xeo 3 accepterer musik med en bit-rate og samplerate på op til 24-bit/48 kHz, ligesom Xeo 3's sender-modulet Xeo 3 er forberedt til brug i flere rum, da et enkelt Xeo sender-modul kan transimttere signaler til op til tre sæt Lyden er åben, detaljeret og med virkelig god dybbas. Un-plug and play. Tænk ikke på højttalerkabler, software, Konklusion: Den firkantede chip i midten af billedet er en DAC på 7 x 7 millimeter! Den meget lige frekvensrespons for Xeo 3 er tegn på førsteklasses materialer og god digital Redigeret af Peter Pan - 13-Januar-2020 kl. 18:01 |
|
|
|
![]() |
|
DanielV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Status: Offline Point: 12 |
Hej Klaus Det gør det fordi effektiviteten af et aktivt delefilter er den dobbelte af et passivt. Med venlig hilsen Daniel...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |