recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dynaudio Xeo3. Xeo4. Xeo20- Wireless
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dynaudio Xeo3. Xeo4. Xeo20- Wireless

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 15:57

chris-torb har selv bygget både rack system, og centerhøjttaleren.

Centerhøjttaler - Se her. - Rack system - Se her.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Annonce

Til top
Kampus Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Østjylland
Point: 35026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kampus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 16:24
ja det er helt utroligt hvor meget lyd der er i små højttalere i dag. Jeg hørte først et par små letdrevne B&W højttalere igår i HFK, som spillede utroligt flot. Mgl dog lidt bund, men en god højttaler til prisen:

Da jeg så efterlyste en mere komplet lyd med større lydtryk, og uden at kabinettet måtte være større, blev et par Lyngdorf der blev sat på. Og så blev jeg da godt nok overrasket over hvor meget og god lyd der kan komme ud af et par On-Wall højttalere. Det var helt vildt!
Man kan trække hesten til truget, man kan ikke tvinge den til at drikke.
Min Bio-tråd
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 16:56

Ja Kampus nu har jeg et par år lyttet til musik via mine Dynaudio Xeo 3, når jeg sidder her ved computeren.
Næste generasion Dynaudio Xeo 4 er nu på tilbud til syntes jeg, en meget atraktiv pris. - Click her.

Stereo lyden på disse små aktive og trådløse (op til 50 meter) reol højttaler syntes jeg er fantastisk. Idag bliver
mit B&O surround setup kun tænt, når jeg vil hører surround f.eks fra en Netflix film eller AC3 lyd fra TV stationer
der ikke som DR TV har sparet dette væk. Confused

Til top
Kampus Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Østjylland
Point: 35026
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kampus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 17:25
Det var sådan set bare for at fortælle at der ER alternativer, ovenikøbet fra verdens største højttaler producent (iflg HFK). Men selvfølgelig kun hvis man vil have kabel
Man kan trække hesten til truget, man kan ikke tvinge den til at drikke.
Min Bio-tråd
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 17:25
Ønsker man bedre lyd fra sit TV, er det også ganske nemt at tilslutte Xeo højttalerne.

.
                          https://www.youtube.com/watch?v=Qerv1cluy3Q  

http://www.youtube.com/watch?v=856JUnYNehI

Redigeret af Peter Pan - 12-Maj-2018 kl. 17:30
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2018 kl. 23:31
Idag kan et lyd system være minimalistisk og stadig leverer super god lyd. Dynaudio's Xeo4 trådløse Hub
modtager Optisk, Coax og USB digital indgangs stik, hver understøtter op til 24/96 opløsning, mens en
stereo RCA og en stereo Mini analog indgang er et yderligere tilbud til at udvide Xeo systemets muligheder.
Har også en Ethernet tilslutning til fremtidige opdateringer. Xeo4 Hub sender trådløst ca. 50 meter.
Med Multi-band teknologi i Xeo Hub tilbyder forbedret signal stabilitet og pålidelighed, enten som  2,4
GHz,- 5,2 GHz eller 5,8 GHz kan anvendes til trådløs transmission.

Xeo4 til BeoVision 11-46"

Det er med stor fordel du kan benytte Dynaudio Xeo4 systemet, som her til et BeoVision TV. Vil du nøjes
med lyd kan du slukke dit dyre TV, dette forlænger fjernsynets leve tid. Til Xeo Hub'en kan du tilslutte dine
digitale enheder, samtidigt med dit TV. På Xeo fjernbetjeningen vælger du 1-2-3-4 alt efter hvad du vil
sende lyd fra. Lydstyrke kan vælges på den ene af de to højttaler, eller med Xeo fjernbetjeningen.

Streamer du F.eks fra din NAS-server via en tilsluttet Apple TV3 boks, kan du styre musikvalg og lydstyrke
fra din iPad / Iphone. Fra Apple TV3 boksen trækkes et optisk kabel til Xeo Hub, samtidigt med du har et
HDMI kabel til dit TV. På denne måde udnytter du din ATV boks fuldt ud, uden kabelskift. Du vælger bare
den kilde indgang du ønsker på TV'et eller XeoSystemet.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 07:56

Yamaha WXC-50
Wireless Streaming Pre-Amplifier giver rigtigt mange muligheder og kaldes da også en "Switcher kniv."

WXC-50 køre allene Wi-Fi-netværks tilslutning via en 2,4 GHz-forbindelse. Ikke 5,2 GHz. Nu syntes jeg ikke
jeg er plaget af forstyrelser hvor jeg bor, men vil i mene det vil være bedst at fravælge WXC-50 på grund af det. Question

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu