|
Dynavox Mini Forstærker SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 16:01 |
Jeg sælger hermed min Dynavox CS-PA1MK miniforstærker, da jeg ikke bruge den.
Teknisk information: 3xLinie indgange Record OutBas/diskant justering. Hovedtelefonudgang på forsiden. Rumklangsmulighed. Udgangseffekt 25 W/50 W Sinus/Musik. Frekvensgang 20 Hz-30 KHz. Mål 180x140x65 mm. Vægt ca. 2 Kg. Farve sort Den er købt i DK butik d. 06.08-2012 har kvittering samt original emballage. Befinder sig på Frederiksberg eller i Ballerup SOLGT ![]() Redigeret af vind - 09-Oktober-2012 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der fjernbetjening til den? :) nogen ridser/ fejl og mangler? :)
mvH jonas |
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Der er ikke fjernbetjening med til den, og den står uden ridser/mangler
Der kommer en imorgen og ser på den, så den er pt reserveret. |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |