|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() Sendt: 23-August-2009 kl. 22:35 |
||
Nej , de billige scart kabler er noget møg.... MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Du kan overveje at købe gode SCART kabler brugt. De personer som købte gode SCART kabler var sikkert blandt de første til at opgradere til HDMI udstyr, og kablerne ligger sikkert og flyder i skuffer eller skabe... |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||
Disse kunne være en mulighed.. http://www.av-cables.dk/billede_kabler/scart_kabel/fladt_sca rt_kabel/hometheater_high_quality_scart_kabel_15_m_3524_da.h tml MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Fordi HDMI er digital og SCART er analog.
Med HDMI kommer der kun 0 og 1 taller igennem, så enten så er der billede - ellers er der ikke. Samme gør sig gældende for digital TV fx. Hvorimod analog er støjfølsomt og kan give et dårligere billede. Hvis du ser ganske alm analog tv med dårlig signal, ville du kunne se et billede - dog med støj. Det ville du ikke kunne med et digital signal. |
|||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|||
![]() |
|||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||
Scart??
![]() ![]() |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
||
Ja jeg troede også den var gået helt i glemmebogen... men jeg skal også til at tænkte på scart igen, efter jeg er faldet for et viasat tv tilbud med en eller anden scart-box. |
|||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
||
Hvis 1 meter kan gøre det, har jeg to QED P21 som du kan købe for 100,- stykket.
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Du kan købe et samleled, så har du 2m SCART kabel ![]() ![]() ![]() |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||
Samleled er noget skidt, i hvertfal det jeg engang har købt...har kun set dem i plastik hus har også skildt dem af, ingen af ledningerne er af skærmet kabel :-( |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |