|
Dyson |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg klarer robotten og konen resten Vi har selvfølgelig stadigvæk vores gamle Miele støvsuger til møbler og spindelvæv. Og så en kraftig håndstøvsuger til bilen og krummerne.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spindelvæv i hjørner klares med en fisterkost......
Klaus
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg syntes du skulle tá et kig på denne https://www.pricerunner.dk/pl/19-5156224/Stoevsugere/Xiaomi-Dreame-V10-Sammenlign-Priser
Jeg har den selv og kan varmt anbefale den.
|
||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har længe haft kig på Dyson V11, men prisen har afholdt mig fra at købe den. Jeg stødte på Xiaomi Dreame V11. Jeg så dem testet op mod hinanden og der vandt Dreame. Jeg endte dog med at bestille en Dreame T20 for ca. 2.200,-, og den burde ankomme om et par uger.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er den kraftig nok?
Så må di endelig dele din erfaringer med den du har valgt. Redigeret af LofterPalle - 22-Januar-2021 kl. 08:22 |
||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke hvis det er så slemt at kosten sidder fast Så må den modificerede støvsuger/busk-rydder frem...
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte en Dyson V11 i Elgiganten til 4000 kr. lige efter jul og er meget glad for den. Den suger rigtig godt selv på langhårede gulvtæpper og larmer mindre end jeg havde frygtet. Et godt køb.
Men for mig er det ikke en støvsuger til hele huset. Det er til de lejligheder hvor man hurtigt skal have fat i støvsugeren og tage et mindre areal så den hænger klar og fuldt opladet i bryggerset. Eller hvis f.eks. bilen skal støvsuges. Altså til de situationer hvor man har brug for fleksibilitet og ikke gider bøvle med ledning og lange slanger. Den skal dog tømmes ret ofte. Dyson'en er lidt dårlig rent ergonomisk til at støvsuge store arealer fordi vægten ligger i "håndtaget" og vil belaste håndleddet. Her er en normal støvsuger langt bedre med større hoved og større kapacitet. Men alt i alt er vi glade for den og den har min klare anbefaling. Konen fik endda en V11 ekstra i julegave til 5.000 kr, men da vi så første juledag så en V11 til 4.000 kr. uden "ekstra" så snuppede vi den. Problemet er så blot vi ikke kan returnere V11 ekstra'en fordi Elgiganten har lukket. Vi har iøvrigt også en robot støvsuger som egentlig fungerer ok, men der er mange fysiske begrænsninger der gør at det ikke kan være den eneste støvsuger. Så den bruger vi aldrig.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |