|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Og det bliver i 3D - det bliver stort
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Jeg har prøvet og finde klip fra Sony's E3 konference som passer til de respektive spil, så folk kan se nogle af tingene uden at skulle se hele showet ;)
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Den demo med en z350 var da super og det bliver sikkert endnu bedre i spillet gt5 prologue var ikke godt på af den måde de havde lavet styringen Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:44 |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
Men du er alligevel inde på noget! Det ser ud til at være #2 mest solgte franchise inde for bilspil genren. Og der skal man så stadig huske at #1, som er Need for speed, har haft 14 titler siden 1993, hvor at GT har haft 8 titler siden 1997 (dog er 3 af disse "Prologue" titler + PSP versionen). Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:44 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Ja det er netop det. Det er en smule unfair at sammenligne GT med, lad os sige, The Sims som udkommer med en ny titel hvert år, det samme med Mario - som er endnu ældre.
Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:45 |
||
![]() |
||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
|
Efter at diskussionen har været kørt lidt af sporet har jeg ryddet op med hård hånd.
Fanboys eller ej, denne tråd handler om Sonys pressekonferrence (E3) - lad den gode stemning bevares her. Hvis nogen vil diskutere PSx titler i forhold til andre konsoller, så gør det venligst i en anden tråd. ...Ole |
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super. Så kan vi jo komme tilbage til det tråden egentlig handlede om, og ikke GT5 vs Forza 3.
@ Xcardman - GT Academy var også sat til professional, altså ingen hjælp med handling af bilen osv, så når GT5 udkommer vil styringen helt sikkert føles lidt anderledes - nok mindre "levende", da den Z350'er var en bandit i svingene - men udover det vil der selvfølgelig være nogle ændringer i forhold til at de har haft mere tid. Jeg er dog lidt "bummed" over at der vil være 800 almindelige biler og 200 premium biler, og at de almindelige biler vil være mindre detaljeret end de andre. Men jeg glæder mig helt sikkert, og det er garanteret at jeg skal ha' den Limited Edition man kan købe, om den så skal importeres ![]() Jeg håber dog at de har lavet en form for karrierer til Singleplayerdelen. :)
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Karriere skal der nok være - det har der også været i det andre. Du har altid skullet starte fra bunden af og køre dig op til de hurtige løb med de mere eksotiske biler.
Jeg glæder mig enormt til hvad de har udviklet den nye styring til - forhåbenlig vil fornemmelsen af at køre en racerbil være endnu større end den er i forvejen. Det kunne man godt mærke i GT academy.
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Jeg glæder mig også meget til GT5. Jeg købte netop PS3'en på udkommelsesdagen p.g.a. det spil, men det er godt nok blevet lettere forsinket
![]() Jeg så det på CES 2010 i Las Vegas i 3D, og jeg GLÆDER MIG. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() |
|
Hvordan var din oplevelse af det i 3D? er det noget man kan holde ud at spille med hele tiden, eller gør det sig bedst i gammeldags 2d? og er effekten god i det?
Geez jeg glæder mig også :-)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Her tænker jeg mere med nogle sponsorer, rivaler og lignende, måske noget med en rangliste man skal bevæge sig op ad - bare det ikke bliver lidt for meget Need for Speed agtigt - noget man skal kæmpe lidt for og ikke bare ræs til du falder om ![]() Jeg tvivler dog de har noget af det jeg lige nævnte.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Her er en MASSE GT5 info http://us.gran-turismo.com/us/news/d5247p1.html
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |