recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - E3 Sony: GT5 release, Portal 2, Twisted Metal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketE3 Sony: GT5 release, Portal 2, Twisted Metal

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

tror bestemt det har været ventetiden værd
købte min først ps3 i 2007 pågrund af GT5
har nu en slim
så håber ikke en ps4 bliver nødvendig.
nu må vi så se om den dato holder

Den holder. Jeg nægter at tro på at de vil skubbe den, og specielt ikke til efter jul. GT5 skal sælge konsoller og det skal være op til jul. 

Og det bliver i 3D - det bliver stort Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 00:07
Jeg har prøvet og finde klip fra Sony's E3 konference som passer til de respektive spil, så folk kan se nogle af tingene uden at skulle se hele showet ;)
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 09:08

Den demo med en z350 var da super og det bliver sikkert endnu bedre i spillet
gt5 prologue var ikke godt på af den måde de havde lavet styringen 

Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:44
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Nå, der er spil-serier der har solgt væsentligt mere, men set ud fra hvor mange spil der er solgt pr. spil i serien har det klaret sig yderst godt. 

Mario ligger naturligvis i toppen, men det er også umuligt at følge med, og det samme med Pokemon, Final Fantasy og The Sims. :)

Men du er alligevel inde på noget! Det ser ud til at være #2 mest solgte franchise inde for bilspil genren. Og der skal man så stadig huske at #1, som er Need for speed, har haft 14 titler siden 1993, hvor at GT har haft 8 titler siden 1997 (dog er 3 af disse "Prologue" titler + PSP versionen).

Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 12:07
Ja det er netop det. Det er en smule unfair at sammenligne GT med, lad os sige, The Sims som udkommer med en ny titel hvert år, det samme med Mario - som er endnu ældre.

Redigeret af Ole - 17-Juni-2010 kl. 18:45
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 18:49
Efter at diskussionen har været kørt lidt af sporet har jeg ryddet op med hård hånd.

Fanboys eller ej, denne tråd handler om Sonys pressekonferrence (E3) - lad den gode stemning bevares her. Hvis nogen vil diskutere PSx titler i forhold til andre konsoller, så gør det venligst i en anden tråd.

...Ole
Moderator, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 21:06
Super. Så kan vi jo komme tilbage til det tråden egentlig handlede om, og ikke GT5 vs Forza 3. 

@ Xcardman - GT Academy var også sat til professional, altså ingen hjælp med handling af bilen osv, så når GT5 udkommer vil styringen helt sikkert føles lidt anderledes - nok mindre "levende", da den Z350'er var en bandit i svingene - men udover det vil der selvfølgelig være nogle ændringer i forhold til at de har haft mere tid. 

Jeg er dog lidt "bummed" over at der vil være 800 almindelige biler og 200 premium biler, og at de almindelige biler vil være mindre detaljeret end de andre. 

Men jeg glæder mig helt sikkert, og det er garanteret at jeg skal ha' den Limited Edition man kan købe, om den så skal importeresLOL

Jeg håber dog at de har lavet en form for karrierer til Singleplayerdelen. :)
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 21:39
Karriere skal der nok være - det har der også været i det andre. Du har altid skullet starte fra bunden af og køre dig op til de hurtige løb med de mere eksotiske biler.

Jeg glæder mig enormt til hvad de har udviklet den nye styring til - forhåbenlig vil fornemmelsen af at køre en racerbil være endnu større end den er i forvejen. Det kunne man godt mærke i GT academy.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 07:42
Jeg glæder mig også meget til GT5. Jeg købte netop PS3'en på udkommelsesdagen p.g.a. det spil, men det er godt nok blevet lettere forsinket Confused.

Jeg så det på CES 2010 i Las Vegas i 3D, og jeg GLÆDER MIG.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 08:38
Hvordan var din oplevelse af det i 3D? er det noget man kan holde ud at spille med hele tiden, eller gør det sig bedst i gammeldags 2d? og er effekten god i det?

Geez jeg glæder mig også :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Karriere skal der nok være - det har der også været i det andre. Du har altid skullet starte fra bunden af og køre dig op til de hurtige løb med de mere eksotiske biler.

Jeg glæder mig enormt til hvad de har udviklet den nye styring til - forhåbenlig vil fornemmelsen af at køre en racerbil være endnu større end den er i forvejen. Det kunne man godt mærke i GT academy.

Her tænker jeg mere med nogle sponsorer, rivaler og lignende, måske noget med en rangliste man skal bevæge sig op ad - bare det ikke bliver lidt for meget Need for Speed agtigt - noget man skal kæmpe lidt for og ikke bare ræs til du falder omTongue

Jeg tvivler dog de har noget af det jeg lige nævnte.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 11:40
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu