|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() Sendt: 11-December-2010 kl. 22:55 |
|
Hej alle
Døjer med en fejlmeddelelse fra EAC: Acces Violation. Umiddelbart hvad jeg kan læse mig frem til, så er det grundet ASPI drivere som ikke fungerer. Hvad jeg så videre læser mig til er, at jeg skal downloade Ahead Nero ASPI drivere og installere dem. Problemet er bare at det ikke gælder til Win7. Er der nogen her der er støt på problemet, eller kender løsningen. EAC når slet ikke at starte op.
Mvh
Frank
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|
Her køre det omend jeg skal lukke et hav af fejlmeddelelser når jeg lukker programmet ned.
Under EAC / EAC Options / Interface har jeg valgt Native Win32 interface for WinNT/2000/XP
- jeg ved ikke om du kan komme til at skifte nu.
Win7 Dk 64 bit
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Hej Infinity
Som jeg skriver i mit indlæg, så når jeg aldrig ind i EAC. Så jeg er lidt lost i forhold til hvad jeg kan gøre. Jeg har også 64 bit DK. Nu prøver jeg lige om jeg kan få det op og køre i kompabilitetsmode.
Mvh
Frank
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19834 |
![]() |
|
Har du prøvet: http://www.digital-inn.de/exact-audio-copy-english/40189-access-violation-error-windows-7-64-bit.html Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Prøvede tricket med at fjerne lame_enc.dll, og det får programmet til at starte op. Så må jeg lige prøve om rip virker som det skal. Tak for hjælpen foreløbigt. Vender tilbage med et resultat.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |