|
eARC i mit setup ? |
Besvar |
Forfatter | |
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-April-2019 kl. 10:03 |
Jeg overvejer at skifte min efterhånden gamle Pioneer 7.1 reciever ud med en ny Pioneer LX901 og samtidig montere 4 loftshøjtalere til Atmos.
Jeg har en hjemmebio med en Epson projektor og en Pioneer BD afspiller. Derudover har jeg en Stofa box, men den bruges næsten aldrig. Mit spørgsmål er så om det vil være et problem at Pioneer LX901 ikke har eARC men "kun" ARC i mit setup eller...?
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske jeg bare ikke forstår spørgsmålet, men hvad skal du bruge ARC til, når du bruger projektor?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |