|
Earthquake Baghøjttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Online Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2016 kl. 21:02 |
Er der nogen der har erfaringer med disse her som baghøjttalere : http://www.earthquakesound.dk/home-audio/in-ceiling/acs30.aspx
Eneste mulighed for at kunne lave surround er at have højttalerne i loftet. Jeg har også kigget på B&W men de kræver vel backbox? |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender dem ikke, men de virker ualmindeligt små, med kun en 2" enhed. Jeg ville i hvert fald sørge for at høre dem i virkeligheden først.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
De er på størrelse med et lampespot..!!
Kan allerede sige på forhånd, at de absolut ikke vil fungere i et surround setup. Jeg ville ikke engang anbefale dem til brug på badeværelset. |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Kan anbefale disse:
Jeg bruger dem i min Sonos installation sammen med en subwoofer, sat op i loftet med en skotøjsæske som backbox, lyder fortrinligt.
Redigeret af ridderdk - 12-Januar-2016 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Online Point: 1226 |
ja, de er små og strider imod alt fornuft.
Derfor kunne de være fede at have, hvis de var ok. Skal høres før de kommer på tale, alternativet er selvfølgelig B&W og Dali phantom. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |