recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Earthquake Baghøjttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Earthquake Baghøjttalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Online
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Earthquake Baghøjttalere
    Sendt: 11-Januar-2016 kl. 21:02
Er der nogen der har erfaringer med disse her som baghøjttalere : http://www.earthquakesound.dk/home-audio/in-ceiling/acs30.aspx

Eneste mulighed for at kunne lave surround er at have højttalerne i loftet.
Jeg har også kigget på B&W men de kræver vel backbox?

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 13:12
Jeg kender dem ikke, men de virker ualmindeligt små, med kun en 2" enhed. Jeg ville i hvert fald sørge for at høre dem i virkeligheden først.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 13:52
De er på størrelse med et lampespot..!!

Kan allerede sige på forhånd, at de absolut ikke vil fungere i et surround setup.
Jeg ville ikke engang anbefale dem til brug på badeværelset.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 14:03
Kan anbefale disse:
Jeg bruger dem i min Sonos installation sammen med en subwoofer, sat op i loftet med en skotøjsæske som backbox, lyder fortrinligt.

Redigeret af ridderdk - 12-Januar-2016 kl. 14:05
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Online
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 21:32
ja, de er små og strider imod alt fornuft.
Derfor kunne de være fede at have, hvis de var ok.
Skal høres før de kommer på tale, alternativet er selvfølgelig B&W og Dali phantom.

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu