|
Earthquake Cinenova Grande 7 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis det ikke skal være dyrt ville jeg også kigge efter nogle Emotiva monoblokke. Emotiva XPA-1 er stort set identisk med Advance Acoustics MAA 1000, men langt billigere. |
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
![]() |
||
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
|
Jeg kan varmt anbefale Sunfire. Varm lyd med masser af kontrol. Lav energi spild. Min processor bliver faktisk mere varm end min Cinema Grand Seven Signature (7x400 i 8ohm). Nu leder jeg så bare efter en Signature Stereo (2x600w i 8ohm) til fronterne i et 9.1 setup. :-D
|
||
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Er også vildt glad for min Tgr3 den trækker alt hvad jeg har haft spændt for den og det setup jeg havde før var noget større end mit nuværende (Focal Electra 1027be med matchende center og bag ht)
Kom til min Sunfire via en Marantz sr9600 til 30k og et Audiolab 8000 +8000x7 sæt og min Sunfire er bedre på alle parametere og ikke marginalt men som nat og dag. Sunfire er ikke vær mands eje og ikke let at finde brugt men der er engang imellem noget til salg på Tyske sites.
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
99.600,- ![]() |
||
![]() |
||
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
|
og efter at Sunfire ikke længere er i normal handel, er prisen lige steget på det brugte :-D
|
||
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Ja de sælger kun custom install nu ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Bob Carvers nye højtalere ser fede ud 22 4 tommer woofers og 13 8 tommer bånddiskanter og en vægt på 67 kg stykket meget anderledes,dem gad jeg godt at høre. ![]() http://www.bobcarver.com/als1000.asp
|
||
|
||
![]() |
||
speed six ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
|
Så har jeg nok solgt min Signature 600 alt for billigt. Den var næsten ny og i helt mint condition.
![]() |
||
Impossibilia nulla est obligatio
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Jeg tænkte mere på, hvorfor de kun opgiver effekten ved 1kHz fremfor hele frekvensområdet, hvis det nu skal være "rigtige" watt som du skriver. Jeg har læst om deres forstærkere tidlgere, jeg har dog aldrig hørt dem. Deres effektformåen er tidligere blevet diskuteret en hel del, fordi de netop yder en del mere end andre
![]() Det ser ud som om, at du kender lidt til dem. Ved du om der findes en "test-bench" test af deres TGA-7401? Denne kunne være sjov at se. Jeg har en ældre anmeldelse af en TGA-5400 liggende som er opgivet til 5*400 og den yder 5*343 i 8 ohm og 392 med 2 kanaler i drift. Det er temmelig godt gået.
Der er faktisk en hifi4all som har en Sunfire cinema grand signature 400 til nøjagtigt de samme højttalere som mine, jeg kan jo evt. forhøre mig lidt hos ham
![]() |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Anvender du brokobling på dem? Dæmpningsfaktor på 3000 er pænt seriøst
![]() Udseendet betyder intet og det kunne da være ret sjovt, at prøve sådan en fætter i systemet.
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Jeg vil så foreslå noget 41hz audio.. det er seriøs lækker lyd for få penge.. og her bliver der ikke snydt med effektopgivelserne!!!
|
||
![]() |
||
|
har kun kunnet finde dette som er en test af den ældre udgave af min http://www.hometheater.com/content/sunfire-ultimate-ii-av-receiver-measurements |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |