recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Earthquake Cinenova Grande 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Earthquake Cinenova Grande 7

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Nej nej, ingen brokobling Smile Men CTs2000/CTs3000 skal være brokoblede for at bruges fullrange. CTs600/1200 er en anden topologi og er fine nok uden.

Det gør sig kun gældende ved K2, ikke ved CTS. CTS lyder så bedst brokoblet, men det er en anden snak, de fungerer fint fullrange uden brokobling.

Ang den cinenova, kontakt importøren/forhandleren og lån en over en weekend. Har endnu ikke mødt en forhandler der ikke tilbyder dette, og jeg ved at EQ ikke er nogen undtagelse.

Såfremt du bor i Odense er du velkommen til at låne et sæt brokoblede CTS3000 en måneds tid.

Redigeret af kim olsen - 15-Februar-2013 kl. 22:24
Crown - there is no substitute.
Til top
lille_smed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lille_smed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 10:11
hej

så lige der var noget som ønskede at vide lidt om Earthquake Cinenova 7 jeg har lille bror´en til den omtalte forstærker..   jeg kan kun sige at jeg er mere end tilfreds..   men om den den store er de  19 k mere værd  kan jeg ikke sige.. .. jeg mangler bestemt ikke krafter her .. de køre på magnepan 3,3a.. og det er bestemt ikke forstærkeren som sætter begrænsninger..
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu