|
Earthquake Cinenova Grande 7 |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gør sig kun gældende ved K2, ikke ved CTS. CTS lyder så bedst brokoblet, men det er en anden snak, de fungerer fint fullrange uden brokobling. Ang den cinenova, kontakt importøren/forhandleren og lån en over en weekend. Har endnu ikke mødt en forhandler der ikke tilbyder dette, og jeg ved at EQ ikke er nogen undtagelse. Såfremt du bor i Odense er du velkommen til at låne et sæt brokoblede CTS3000 en måneds tid.
Redigeret af kim olsen - 15-Februar-2013 kl. 22:24 |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
lille_smed ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2013 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
så lige der var noget som ønskede at vide lidt om Earthquake Cinenova 7 jeg har lille bror´en til den omtalte forstærker.. jeg kan kun sige at jeg er mere end tilfreds.. men om den den store er de 19 k mere værd kan jeg ikke sige.. .. jeg mangler bestemt ikke krafter her .. de køre på magnepan 3,3a.. og det er bestemt ikke forstærkeren som sætter begrænsninger.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |