recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Easyshopping i Basta, igen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEasyshopping i Basta, igen.

 Besvar Besvar Side  <1 45678 9>
Forfatter
Besked
DarkStar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Nu har "Steen Easy Shop" brugt det meste af formiddagen
på at forklare sine sager, det var måske bedre han brugte tiden på at løse de
hårdknuder der ligger og belaster hans omdømme.


Ja, lad os da bebrejde manden at han forsøge at føre en dialog...
An  a day...
Til top
DarkStar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Oprindeligt skrevet af skrev:

Hei angives det omkring en fejlmeldt
skærm, at easyshopping "ønsker at jeg pakker skærmen ind i orginal
embalage". 


Der forligger INGEN LOVKRAV, at en vare skal returneres i den
originale emballage.  Det er noget forretningerne selv har fundet på. Det
er ikke emballagen, der er 12 mdr. reklamationsret på.


Hvem har en emballage til en 50" fladskærm stående...



Jeg har emballagen til min 5090 stående.. Den er foldet sammen så den
er flad og befinder sig sammen med flamingoen (beskyttelsen, ikke dyret)
under min seng.. Det er altså ikke en umulighed - Dermed ikke sagt at
jeg ikke giver dig ret i at der ikke foreligger lovkrav om at opbevare
emballagen ifm. fremtidige reklamationer.
An  a day...
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

 Man kan sige meget for og imod Basta programmet, men omkring Easyshopping, så vil de fleste stadige mene, at de har et ret stort problem ang. kunde service. Lad os tag et kig på trustpilot.dk Og for sjov også tag et kig på dustinhome.dk - et ret godt eksempel på, at det godt kan lade sig gøre, at sælge de samme produkter samtidigt ha tilfredse kunder.

http://www.trustpilot.dk/review/www.easyshopping.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.dustinhome.dk

Fona er helt nede på 4.3/10, altså kun 0.5 point højeren end easyshopping, derfor synes jeg ikke at trustpilot er lige god hver gang.

Jeg har da i hvertfald ikke haft problemer med fona eller hørt nogen ha' det.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af DarkStar DarkStar skrev:

Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Oprindeligt skrevet af skrev:

Hei angives det omkring en fejlmeldt
skærm, at easyshopping "ønsker at jeg pakker skærmen ind i orginal
embalage". 


Der forligger INGEN LOVKRAV, at en vare skal returneres i den
originale emballage.  Det er noget forretningerne selv har fundet på. Det
er ikke emballagen, der er 12 mdr. reklamationsret på.


Hvem har en emballage til en 50" fladskærm stående...



Jeg har emballagen til min 5090 stående.. Den er foldet sammen så den
er flad og befinder sig sammen med flamingoen (beskyttelsen, ikke dyret)
under min seng.. Det er altså ikke en umulighed - Dermed ikke sagt at
jeg ikke giver dig ret i at der ikke foreligger lovkrav om at opbevare
emballagen ifm. fremtidige reklamationer.

Det ville nu også et eller andet sted være skræmmende hvis du havde en lyserød fugl liggende under din seng

Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 14:05

Dog mindre skræmmende end hvis den havde haft en plads i sengen... ;)

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
DarkStar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 15:22
... så så.. nu ikke så fordomsfulde...
An  a day...
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Steen Easy Shop Steen Easy Shop skrev:

Alle i dette fora der selv har været ude at købe fladskærme ved, at inden man har nået at bære skærmen hjem, er prisen faldet. Når næste års forbedrede model kommer på markedet er prisen måske faldet med 30-40%, og det for et produkt der er et teknisk forbedret produkt. At indtage holdningen, at købsprisen skal tilbagebetales 22 måneder efter købet, fordi man ikke vil acceptere en reparation eller omlevering, kunne i mine øjne føre til et skråplan hvor nogle forbrugere ville spekulere i denne løsning.


Det kan ALDRIG blive forbrugernes problem at du tror at forbrugerne spekulerer i at få tilbagebetalt købssummen!

Det er DIG der har valgt at drive (internet)butik fra Danmark, så har du at overholde dansk lovgivning - kan og vil du ikke det, skulle du overveje at lade være med at drive (internet)butik fra Danmark!

Du vidste vel inden du startede din (internet)butik at der findes en lovgivning der skal overholdes i forbindelse med reklamationer?

Så nej, det er ikke dig der bestemmer om forbrugeren vil benytte sin ret til at få tilbagebetalt købssummen hvis ikke dine reparationer løser en fejl på et produkt, det er kunden.

Forstå det - eller drop at drive (internet)butik!

(Jeg bliver SÅ arrig når jeg ser butiksejer kvie sig over at forbrugerne udnytter dem i sådanne sager - det er fandemig noget man tager stilling til inden man starter butik, ikke når man har omsat for de første millioner, og står med kunder, og har forpligtelser, man så ikke orker at overholde)


Redigeret af zulfo - 28-Marts-2009 kl. 21:11
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 21:15
Er nu absolut ikke overrasket over Fona's placering. Men den må jeg nok ligge til side, til en anden gang:)
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af DarkStar DarkStar skrev:

Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Oprindeligt skrevet af skrev:

Hei angives det omkring en fejlmeldt
skærm, at easyshopping "ønsker at jeg pakker skærmen ind i orginal
embalage". 


Der forligger INGEN LOVKRAV, at en vare skal returneres i den
originale emballage.  Det er noget forretningerne selv har fundet på. Det
er ikke emballagen, der er 12 mdr. reklamationsret på.


Hvem har en emballage til en 50" fladskærm stående...



Jeg har emballagen til min 5090 stående.. Den er foldet sammen så den
er flad og befinder sig sammen med flamingoen (beskyttelsen, ikke dyret)
under min seng.. Det er altså ikke en umulighed - Dermed ikke sagt at
jeg ikke giver dig ret i at der ikke foreligger lovkrav om at opbevare
emballagen ifm. fremtidige reklamationer.


Hvis jeg skulle gemme emballage fra 2* fladskærme, 2* recordere, PS3, surround reveiver, PC, PC tilbehør, højtalere osv osv, så skulle jeg søge kommunen om at bebygge på grunden mere end loven tillader


Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 08:10

Jeg har heller ikke noget tilovers for easyshoppings udtagelser her i tråden.

Hvis man kigger i en af sagerne fra forbrugerklagenaævnet:

http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/afgor/afgoe relse-0801372/

Easyshopping har ikke engang gide svarer forbrugerklagenævnet, så har man jo meldt lidt ud om ens indstilling loven.

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

Dog mindre skræmmende end hvis den havde haft en plads i sengen... ;)

Mener du, FØR eller EFTER man er faldet i søvn?

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 08:33
Sådan en flamingo, må vel have nogle lune vinger?
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu