|
|
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Forfatter | |||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
||
Ja, lad os da bebrejde manden at han forsøge at føre en dialog... |
|||
An a day...
|
|||
![]() |
|||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
||
Jeg har emballagen til min 5090 stående.. Den er foldet sammen så den er flad og befinder sig sammen med flamingoen (beskyttelsen, ikke dyret) under min seng.. Det er altså ikke en umulighed - Dermed ikke sagt at jeg ikke giver dig ret i at der ikke foreligger lovkrav om at opbevare emballagen ifm. fremtidige reklamationer. |
|||
An a day...
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Fona er helt nede på 4.3/10, altså kun 0.5 point højeren end easyshopping, derfor synes jeg ikke at trustpilot er lige god hver gang. Jeg har da i hvertfald ikke haft problemer med fona eller hørt nogen ha' det. |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Det ville nu også et eller andet sted være skræmmende hvis du havde en lyserød fugl liggende under din seng |
|||
![]() |
|||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
||
Dog mindre skræmmende end hvis den havde haft en plads i sengen... ;) |
|||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
... så så.. nu ikke så fordomsfulde...
![]() |
|||
An a day...
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Det kan ALDRIG blive forbrugernes problem at du tror at forbrugerne spekulerer i at få tilbagebetalt købssummen! Det er DIG der har valgt at drive (internet)butik fra Danmark, så har du at overholde dansk lovgivning - kan og vil du ikke det, skulle du overveje at lade være med at drive (internet)butik fra Danmark! Du vidste vel inden du startede din (internet)butik at der findes en lovgivning der skal overholdes i forbindelse med reklamationer? Så nej, det er ikke dig der bestemmer om forbrugeren vil benytte sin ret til at få tilbagebetalt købssummen hvis ikke dine reparationer løser en fejl på et produkt, det er kunden. Forstå det - eller drop at drive (internet)butik! (Jeg bliver SÅ arrig når jeg ser butiksejer kvie sig over at forbrugerne udnytter dem i sådanne sager - det er fandemig noget man tager stilling til inden man starter butik, ikke når man har omsat for de første millioner, og står med kunder, og har forpligtelser, man så ikke orker at overholde) Redigeret af zulfo - 28-Marts-2009 kl. 21:11 |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Er nu absolut ikke overrasket over Fona's placering. Men den må jeg nok ligge til side, til en anden gang:)
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Hvis jeg skulle gemme emballage fra 2* fladskærme, 2* recordere, PS3, surround reveiver, PC, PC tilbehør, højtalere osv osv, så skulle jeg søge kommunen om at bebygge på grunden mere end loven tillader ![]() |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
||
Jeg har heller ikke noget tilovers for easyshoppings udtagelser her i tråden. Hvis man kigger i en af sagerne fra forbrugerklagenaævnet: http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/afgor/afgoe relse-0801372/ Easyshopping har ikke engang gide svarer forbrugerklagenævnet, så har man jo meldt lidt ud om ens indstilling loven. |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Mener du, FØR eller EFTER man er faldet i søvn? |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Sådan en flamingo, må vel have nogle lune vinger?
|
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |