recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eazy internet-usb og router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEazy internet-usb og router

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Emne: Eazy internet-usb og router
    Sendt: 16-September-2008 kl. 15:55

Er der nogle her der har erfaring med at bruge eazyinternet- usb sat i en router og brugt sammen med ip-telefoni?

Det drejer sig om en person der er halvdelen af året i udlandet, og derfor har købt et Telsomeabonnement med en Spa 2100.

I udlandet skal telefonen så bruges over internetforbindelse, hvilket der jo ikke er problemer med, men når personen er i Danmark, ville hun gerne kunne bruge den over Eazy internet.

Jeg har set at der findes routere hvor man kan sætte usb-modtageren i, men kender ikke nogen der har prøvet det.

Ved at man kan få router med Eazyinternet, men det vil være en bedre løsning for hende hvis hun kan tage usb-modemet med sig rundt sammmen med sin bærbare.

Da hun kun er i landet i omkring 6 måneder om året, regner jeg med at hun er nødt til at opsige abonnementet hvert halve år, da jeg ikke regner med, at man kan stille det i bero??

Før jeg begynder at lede efter den helt rigtige router, ville lidt input være dejligt.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu