|
ebay.dk omdirigerer. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2013 kl. 09:08 |
Øv, det var ellers så nemt at vælge destinationssted for de varer man søgte på ebay.dk, nogen der har læst et eller andet sted hvad deres tanker er.
Ved godt den danske havde fejl i "mit ebay" og andre steder, men det var da noget man kunne leve med.
Og jo jeg kan godt finde ud af den tyske med udvidet søgning osv., det var her det hele startede men den danske var nu nemmere.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til gengæld oplevede jeg store prisforøjelser når jeg søgte med ebay.dk så helt skidt er det ikke at arbejde lidt ekstra
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det trick kender jeg godt, søg den på dansk, tag det lange varenummer, prøv med en tysk eller amerikansk søgning, og vupti, varen er billigere. Men man risikerer også at prisen er en anden fra man har trykket køb til man er igennem og har betalt. Problem når man køber noget til 79,80 kr. den svingede så lige op på 80,50, og hvem havde ikke lige et screenshot af købssiden. Men tolden tog ikke pakken. Dejligt nok, når nu det gik galt. At man så køber 5 diode GU10 lamper, hvor der efter 14 dage så kun er lys i 2 af dem er bare et udtryk for at man har købt for billigt.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |