recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eclipse 65” - er skærmen outdated?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eclipse 65” - er skærmen outdated?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Elmose Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-November-2019
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 17:21
PS ved du hvornår 65”’eren kommer?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 20:10
Jeg ville da godt have en Eclipse, hvis den blev smidt efter mig til 25K
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2019 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Du kommer ikke til at mangle noget, kun hvis du påtænker at købe en playstation 5 eller noget ligende. 

Der kommer et opdateret Eclipse, måske til foråret.

Du vil ikke kunne se forskel på et LG C7 og et C9,

Og ja Eclipse har Dolby Vision, og jeg er meget tilfreds med mit, et virkelig godt køb hvis man sammenligner med tidligere B&O tv.

Hvis du ikke skal bruge drejestanden, så ja se på Harmony, den er lige på trapperne som 65" den findes allerede i deres prisliste.

Der kommer IKKE en opdateret Eclipse. Stop nu med at sprede det rygte for dælen da. Hvor kommer det lort fra? :(
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 07:46
Hej Nasgash,

Det er hvad jeg har fået af vide af min forhandler,

Og hvis du ser BOTF seneste video fra Esbjerg, er det også hvad der bliver sagt,

Hvad gør dig så sikker på at der ikke gør, for alternativet er vel at den udgår helt?
Get HIFI or die trying c",
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Hej Nasgash,

Det er hvad jeg har fået af vide af min forhandler,

Og hvis du ser BOTF seneste video fra Esbjerg, er det også hvad der bliver sagt,

Hvad gør dig så sikker på at der ikke gør, for alternativet er vel at den udgår helt?
Det er da ikke det der bliver sagt i Esbjerg videoen. Han siger derimod nej. 
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 08:26
Nu kan jeg ikke lige se videoen igen, her og nu.

Men er ret sikker på at han siger at den bliver opdateret, men at den ikke bliver ligesom Harmony, hvor man bare kan skifte til C10/C11 osv. senere.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 08:44
Nu har jeg selv lige genset den del. Han siger altså nej. "Den fortsætter som vi kender den", hvortil Henrik spørger C7 panel og får et "ja". Og han spørger netop til opgradering til C9 og får et "nej, ikke hvad vi kender til". 
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 10:25
Det korte af det lange er nok, at den afgørelse ikke er truffet endnu.

MM


Redigeret af millemis - 11-November-2019 kl. 10:26
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Der kommer IKKE en opdateret Eclipse. Stop nu med at sprede det rygte for dælen da

Ny  EU miljølovgivning stopper BeoVision Eclipse som vi kender det. Som jeg forstår det skyldes
det at TVpanel og Soundcenter er sammen bygget, dette skulle give et samlet strømforbrug som
er for højt efter den nye EU miljølovgivning. Så kommer der et BeoVision Eclipse Mk II, må de to
enheder være adskilt, så strømforbruget beregnes på hver del. Kan ikke finde, hvor jeg læste det.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 15:26
Jeg tror bestemt heller ikke der kommer en ny Eclipse, netop pga EU reglerne. Der må være en grund til at B&O har lavet Stage.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 16:49
Peter. Det er netop derfor der IKKE kommer en opdateret udgave. Så vil den jo selvfølgelig få nyt serienummer. En ny lovgivning gælder netop ikke for eksisterende produkter. 
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 19:31
Okay, jeg kan godt se at det er gået lidt frem og tilbage,

Så der er nok ikke mange der ved lige nu hvad der skal ske.

Men som sagt, Eclipse med C7 er rigtig fin, det vil være meget få der vil kunne mærke forskel.

Og ellers er der jo Harmony.

Jeg er dog helt sikker på at der vil komme en Eclipse V2, men foråret er måske ikke realistisk.

At de har lanceret Beosound Stage, har intet at gøre med Eclipse.
Get HIFI or die trying c",
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu