|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Lorentzen1337 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 00:06 |
|
Som skrevet i emnet?
Hvilket sæt skal vælges egne erfaringer med hensyn til begge produkter er meget velkomne!! Skal meget snart have bestilt det ene eller andet sæt hjem så venter spændt på en masse kommentarer! :) Hilsen Lorentzen Redigeret af Lorentzen1337 - 07-September-2010 kl. 00:17 |
||
![]() |
||
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
altså jeg havde selv et par edifier s550 og synes de lød meget bedre end z5500 men de har desværre ikke optisk eller qoax men ellers et fantastisk anlæg til prisen
|
||
![]() |
||
Lorentzen1337 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Nej det er vel også et sæt hvor der skal receiver til :)
Så kan jeg lægge ekstra til de i forvejen 1000kr. mere der er i udgifter til det sæt.
Meget gerne nogle flere kommentarer!
Takker på forhånd
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Edifier sættet er ligesom Logitech MED surround forstærker
![]() Redigeret af Kampus - 07-September-2010 kl. 12:41 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men hvis jeg har ret har højtalerne kun en jack udgang derfor er det jo oplagt med en receiver dertil hvis det skal bruges med et tv eller ps3 hvilket det skal i mit tilfælde :)
Mht. til dysten mellem de to hvilket af dem vurdere du bedst?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det kan jeg ikke afgøre. Umiddelbart er de lige kraftige, men lyden kan jo være temmelig forskellig.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det jo lige det har desværre "ikke" hørt begge har selv Edifier S530 som minder meget om surround udgaven bortset fra at surround udgaven har en større subwoofer og Z5500 udgaven har en kammerat hvor jeg har hørt den men er bare svært at vurdere 2.1 overfor 5.1 når det jo er surround lyden jeg er ude efter.
Men S530 udgaven er jeg meget tilfreds med!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så ville jeg da prøve 5.1 udgaven i Edifier. Flere har beklaget sig over plastic'en i Logitech som værende ringe. Lyden derimod er der vist ikke noget i vejen med.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Problemet er bare som allerede nævnt at jeg med edifieren ikke får nogen digital udgang har ellers set mig ret lun på det sæt nu :( |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hvilken plastic snakker du om? - havde selv Z5500 i 4 år uden at noget gik i stykker
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Undskyld jeg lige hijacker tråden, men jeg har et Z5500 sæt jeg aldrig bruger, hvad kan man forlange for sådan et sæt idag?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |