Så sker der lidt nyt :-)
En køber har netop i dag været og hente mine 2 fronter, Dali Concept 6

Og samtidig har jeg bestilt et par Dali Ikon w2 som jo egentlig er baghøjttalere. Men jeg hørte dem nede i klubben, og de lød perfekt i den opstilling, jeg vil frem til.
Grunden til at jeg har valgt at skifte mine fronter ud, er både på grund af pladsmangel og så fordi jeg var ved at være lidt træt af lyden fra Concept 6'erne
Foruden de 2 fronter har jeg også bestilt Dali Ikon Vokal 1 center, som afløser for Dali concept center.
Her er det mest på grund af størrelsen. Selve lyden synes jeg ikke der er stor forskel på.
Det er meningen, at jeg inden for de næste par måneder eller tre, køber 3 stk Argon Cube 1 hifimøbler hos klubben. Der kan min nuværende center ikke stå i, da den er for stor. Vokal 1 center passer der i mod perfekt

Selv om jeg havde svorret at jeg ikke ville have en ny yousee hd boks ind ad døren, har jeg alligevel bestilt den nye med harddisk.
Jeg har skiftet mening, fordi jeg alligevel ville ud at have en ny harddiskoptager og så kunne jeg jo lige så godt anskaffe en der kunne optage i digitalt kvalitet, og da den så kun koster mig 59,- om måneden, ja så...
Men lad os nu se om jeg ikke sender den tilbage igen, hvis jeg bliver tosset på den pga. af fejl mv.

Derudover har jeg fundet alletiders mediacenter løsning.
Jeg havde ellers lige købt en hp pc (alm. tower), der skulle bruges til formålet (er nu sat til salg på qxl.dk), men så fandt jeg ud af, at jeg jo allerede havde en perfekt mediacenter stående, der skulle bare lidt hacken til

Nå ja, så har jeg jo også skaffet mig en NAS, Linkstation live 1TB, siden sidst

, som kører perfekt sammen med Apple Tv og de 2 mediacenter software installeret derpå.
Så snart jeg har fået smidt de nye højttalere op på væggen skal der nok komme billeder

Redigeret af ha9953 - 23-November-2008 kl. 23:15