|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 14:09 |
|
Hej
Er der nogle som har erfaringer med Eee 700/90x(Linux) til studie brug ? Er den brugbar eller vil en en alm bærbar PC/Mac være bedre ? Den skal primært bruges til OpenOffice, PDF og mail. Skal lige tilføjes at jeg allerede har en iMac 24" hjemme, så den vil selvfølgeligt blive brugt når jeg er hjemme. Redigeret af lahan - 16-September-2008 kl. 15:43 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
|
Slet ingen studerende som har erfaring med en af disse mini PC'er ?
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Hej lahan,
har ikke selv meget erfaring med dem, jeg tror dog det eneste problem du kan opleve, er at tastaturet er noget klemt, og hvis du kører xp så har jeg med tidligere xp maskiner oplevet at openoffice trækker temmelig meget på systemressourcerne... ellers er alle indikationer at det er en fin fin maskine :-) |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
![]() |
|
lavede en lille test på Eee700 med Linux og XP. Linux booter på ca 20sec. XP bruger ca 60sec. |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Overvejer også at købe en til konen. Men har bare hørt at en 10" er at foretrække da tastaturer stort set er i fuld størrelse. Hvilket klart er en fordel når man skal skrive meget. Dvs så bliver det nok en MSI wind - eller en klon.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
Ja Redigeret af Darknezs - 17-September-2008 kl. 09:58 |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
PS : klon = Medion Akoya (solgt for ca. 1 måned siden i Aldi) og MyBook M11 Freedom
|
||
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |