recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - eee box som mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketeee box som mediecenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ryan1312 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Emne: eee box som mediecenter
    Sendt: 26-November-2010 kl. 17:25
hej jeg overvejer at invaster i en asus eee box, den skal bruges til at hænge bag på min 40" flad tv bruges som mediecenter og skal kunne optage (har kabel tv yousee) hvad skal jeg bruge for at jeg kan få det til at lykkes ????
er der en asus eee box med indbygget tv tuner eller skal jeg købe eb usb tv tuner???

Kan i ikke skrive vilken modrl asus eee box jeg skal købe (det skal ikke hakke når jeg ser tv eller optager tv)

Ja skriv lige en liske med alt det jeg skal købe for at jeg får dette til at lykkes,,,,,

Takker
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2010 kl. 17:33

Du skal jo bruge en TV Tuner, de fås som USB, og også som en Stick, (uden kortlæser). Hvis PCen har MCE 7, så kan den ikke direkte køre med DVB-C da det ikke understøttes. For tilslutning af PC til TV skal bruges HDMI, og et Trådløst tastatur skal der jo også bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu