|
Effektforstærker råd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2016 kl. 20:31 |
Edit: har lagt opslag forkert sted
Hej med jer Har besluttet mig for at skulle prøve en effekt til mit system som udelukkende består af Klipsch reference mk II front (RF7II og RC64II hvor bag HT samt sub er ældre reference serie det hele drevet af en Anthem mrx 500. Det lyder som sådan ret godt, men er overbevist om at gulv ht kunne bruge noget mere kontrol over de ellers så flotte kobberfarvet 10". Hvad ville i anbefale til sådan et sæt front ht til max 5000 og jeg tænker brugt, for at sætte et max beløb på fra start. Jeg er ude i en effekt der kan stå i et skab der 400mm i dybden (bagbeklædning kan tages af) og kan tale at blive lukket inde da jeg ikke ønsker flere synlige enheder fremme. Jeg er åben for gode forslag, men det skal helst være sådan at den kan være i et væghængt møbel med tiden. Jeg har kigget på: NAD 275 svinger lidt i pris NuForce husker ikke model NuPrime Sta-9 Rotel RB 1572 Har jeg glemt noget tilføjer i gerne. Redigeret af kriller7000dk - 18-December-2016 kl. 20:36 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have en amp, som ikke bliver synderlig varm - ellers går det hurtig galt, inden i et lukket skab! Så du er nok ude i noget digitalforstærker...
M.v.h. |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Du kan også kigge efter en Lyngdorf SDA 2175. De plejer vist og stå til omkring 4000,- 2x375w @ 4 ohm. Bliver heller ikke særlig varm så vidt jeg husker. Havde en til låns engang og de spiller rigtig godt. Og ellers er Rotel RB 1572 også et godt bud. Ved dog ikke lige hvad de fylder i dybden.
|
|
![]() |
|
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 86 |
Tak for svar for nu. Jeg må holde øjne åbne og se hvad der dukker op på brugt markedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |