|
Effektforstærker søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2015 kl. 16:17 |
Dau.
jeg søger en god effektforstærker i prisklassen 3000-3500 kr. Den skal køre sammen med min DENON AVR3313 og trække mine B&W DM604S3 fronthøjtalere - da jeg har ladet mig fortælle at det skulle give en mærkbar forskel i lyden :-) Mvh. |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv NAD 275. spiller fantastisk dag.
Tror godt du kan få en brugt til omkring 3000. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Søg efter en Acurus A-250, den er klasser bedre end både den NAD 275 og effekten i den avr 3313
|
|
![]() |
|
David O Jensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2012 Sted: Haderslev Status: Offline Point: 73 |
Vil en Emotiva UPA-200 være tilstrækkelig ??
|
|
![]() |
|
Idet en Acurus ikke er til at finde pt. :(
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Ja den er fin.
Du vil ikke kunne spille højere, men du får bedre lyd |
|
![]() |
|
Som det ser ud nu kan min denon spille rigeligt højt, så længe lydstyrken er den samme er jeg tilfreds... Jeg vil bare gerne have meget bedre lyd....
|
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Hvad med en integreret stereo forstærker med HT bypass ? Så den kan bruges som effekt ved film fx :-)
|
|
![]() |
|
Øhh johnnyn, er på begynderstadiet med viden om HIFI - så den skal nok skæres ud i pap før jeg kan tage stilling til det :p
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Jeg har en parasound hca 2003 til salg - interesseret?
Pris: 3.500,- dkk Sted: Amager, kbh. Redigeret af .FTH' - 10-Januar-2015 kl. 23:52 |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Godt bud.... Klart mere power og bedre lyd og så en kanal mere til f,eks centeren ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |