recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - effektforstærker til min Yamaha Rx-v 2067
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

effektforstærker til min Yamaha Rx-v 2067

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hoffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: effektforstærker til min Yamaha Rx-v 2067
    Sendt: 13-Marts-2021 kl. 17:13
hej , skal ud og investerer i en af disse 2 effektforstærkere .

Marantz MM7025 eller en Nad C275Bee

den skal spille sammen med min Yamaha Rx-v 2067 med Kef Q950 front højtalere.

hvad for en af dem kunne i evt anbefale . de ligge i næsten samme prisleje 

på forhånd tak

Vh Hoffer
mvh
hoffer
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 00:02
Ingen andre end dig, kan svare på hvilke n af dem, som gør det bedst i dit setup!
Til top
hoffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 00:20
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Ingen andre end dig, kan svare på hvilke n af dem, som gør det bedst i dit setup!

Wow , flot svar - tænk at du overhovedet gider 
bruge tid på at svare Thumbs Down
mvh
hoffer
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 03:53
Det er spild af penge.
Til top
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2021 kl. 21:23
Det vil være en god opgradering med en effektforstærker til dine frontkanaler. Havde en Onkyo Surround receiver med en Onkyo M-504 i sin tid, super kombo jeg aldrig skulle have solgt... 

Personligt ville jeg gå med Marantz'en, kan lidt bedre lide deres lydsignatur, men det er enormt subjektivt... Prøv den du tror mest på, hvis det ikke er noget, så returner den.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2021 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er spild af penge.

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på de specifikke effektforstærkere. Kan bare sige at min Bladelius Ymer effektforstærker har løftet min stereo lyd til nye højder sammenlignet med tilslutning direkte til den ellers relativt store og "stærke" surroundforstærker jeg har (jævnfør signatur). På frontkanalen har jeg i øvrigt en Denon POA 6600 A monoblok - Alt sammen høstet på brugtmarkedet, da det ofte kan betale sig da vi lever i en tid uden den store efterspørgsel på high-end udstyr.
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu