|
Effektforstærker til surround setup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2014 kl. 12:25 |
Hej alle
Jeg overvejer at købe en effektforstærker til mine front højtalere, jeg har kigget på følgende forstærkere XTZ AP100 Advance Acoustic X-A160 Emotiva XPA-2 mit setup er: Harman kardon avr 370 JBL LS80 Lige pt hælder jeg mest til X-A160, er der nogle der har andre forslag inden for prisklassen? Mvh
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du nogen stereokilder? For så er det en fordel med en forstærker med "Home Theater passthrough". Så kan stereokilder sættes direkte i stereoforstærker og nyde godt af en bedre lyd. Mens surroundsignalet udnytter stereoforstærkeren som effekt.
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
jeg har ingen stereokilder lige nu og jeg er sgu ikke sikker på om nogle af de 3 forstærkere har Home Theater passthrough. Min ide var bare at få lidt mere power til front højtalerne og aflaste min AVR lidt.
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Jeg synes Emotivaen ville være et godt bud
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hvor køber man advance idag?
Er selv i nøjagtig samme situation som dig, jeg har overvejet at tage noget emotiva hjem... |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Emotiva'en er god, men der er vedholdende rygter om,at de brummer.
Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Der er et en forhandler i Aalborg http://www.audioconcept.dk/ Ja det er ikke fordi den Emotiva ikke er billig og sikkert fin men der er jo kun kantstens garanti
|
|
Sony 55x9005b
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Jeg har en XPA-2 - første udgave, altså den gamle med alufarvede sideskinner på fronten (har så købet et par sorte skinner til).
Den sidder mellem en Integra DHC 80.3 og et sæt Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand. Og jeg kan altså ikke høre noget brum overhovedet. Der er stort set heller ikke noget susen fra diskanterne (måske en lille smule, hvis jeg limer øret helt ind i højttaleren). Det kan så godt være den nye udgave (som de sælger nu) brummer, det aner jeg ikke. Jeg er godt tilfreds, der er oceaner af power, og samtidig lyder det fantastisk (i mine ører... :o) Kan anbefale at købe dem gennem shopusa.dk. Som der siges er det kantstensgaranti - det koster næsten det samme som at bestille en ny at få den sendt retur.... da den er temmetlig tung (og giver en øm ryg at sætte på plads i reolen).... edit: små tilføjelser Redigeret af twilight - 07-September-2014 kl. 19:33 |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Hvorfor ikke en 5 kanals effekt ?
|
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Troede foregående post var til mig.....
Tilbage til trådstarter.... :o) Redigeret af twilight - 07-September-2014 kl. 20:53 |
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Satser på min AVR kan klare center og bag højtaler
|
|
Sony 55x9005b
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |