recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efter reinstallation hakker hd kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efter reinstallation hakker hd kanaler

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efter reinstallation hakker hd kanaler
    Sendt: 12-Januar-2014 kl. 14:54
Hej
I håbet om at jeg kunne få flydene hd afvikling ved at installer win 7 pro og benytte de integreret codes blev jeg skuffet.
min processor er en dual core B-2400 og bundkort et gigabyte med onbort  ati hd3200.
problemet er der når jeg køre fuld opløsning 1920*1080 men ikke når jeg køre laver opløsning.
men så for jeg sorte bjælker i top og bund

mvh 

Mvh
Svsommer
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 17:16
"hakker" har som regel noget med mismatch mellem opdateringsfrekvenser i skærm, grafikkort og applikation at gøre.
Du har ikke skrevet noget om hvilken applikation du forsøger at afspille med og hvad det er for noget materiale du forsøger at afspille - med andre ord. du gør det ikke let for os at finde ud af hvad årsagen er, når vi ikke har mere info.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 17:27
Hej igen
jeg bruger dvbviewer og signalet er parabol
Mvh
Svsommer
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 17:54
Installerede du LAV videodecoder, da du blev spurgt om det?
Kan du uploade et screenshoot af din DirectX opsætning?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Installerede du LAV videodecoder, da du blev spurgt om det?
Kan du uploade et screenshoot af din DirectX opsætning?
det er et stykke tid siden jeg installeret dvbviewer så jeg kan ikke huske om jeg gjorde det.
hvor kan jeg se om jeg har den lav
jeg har også cyberlink
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 18:57
Det her fungerer perfekt hos mig. Hvis du ikke har LAV filter installeret, så kør installation af DVBViewer igen, og sig ja til LAV Filter
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 19:02

Det her fungerer perfekt hos mig. Hvis du ikke har LAV filter installeret, så kør installation af DVBViewer igen, og sig ja til LAV Filter
det vil jeg prøve
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 07:02
Hej
jeg har en anden pc som køre klient med sammen opsætning som den du bruger MC
den køre også 100% fejl frit. dov kun på et 24tommer har skærm størrelsen betydning?
pc er med sammen hardware  
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej

den køre også 100% fejl frit. dov kun på et 24tommer har skærm størrelsen betydning?

Skærmens størrelse har ingen betydning. Den opsætning jeg viste kører på et 46" Samsung TV. Du skal dog også sikre dig et din Refresh Rate er delelig med 25, f.eks. 25 eller 50. Det skal du indstille i dit ATI Catalyst kontrol panel
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 16:54

Hej

Skærmens størrelse har ingen betydning. Den opsætning jeg viste kører på et 46" Samsung TV. Du skal dog også sikre dig et din Refresh Rate er delelig med 25, f.eks. 25 eller 50. Det skal du indstille i dit ATI Catalyst kontrol panel
den står til 25 og har prøvet 50 gør ingen forskel ØV
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 18:36

Hej

Har du konfigureret DirectX magen til mit?
Min erfaring med Windows 7 har altid været at en ren installation af Windows 7, med efterfølgende installation af DVBViewer, uden anden software end den der foreslås af DVBViewer, herunder det forslag om installation af DirectX updates fra Microsoft, fungerer perfekt
Jeg skal dog lige pointere at jeg aldrig mere bruger ATI/AMD grafikkort, på grund af mine dårlige erfaringer tidligere med deres drivere, og vilje til at indrømme/løse problemer med der HW/SW

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 17:33

Hej

Har du konfigureret DirectX magen til mit?
Min erfaring med Windows 7 har altid været at en ren installation af Windows 7, med efterfølgende installation af DVBViewer, uden anden software end den der foreslås af DVBViewer, herunder det forslag om installation af DirectX updates fra Microsoft, fungerer perfekt
Jeg skal dog lige pointere at jeg aldrig mere bruger ATI/AMD grafikkort, på grund af mine dårlige erfaringer tidligere med deres drivere, og vilje til at indrømme/løse problemer med der HW/SW

Hej
Ja jeg konfigureret DirectX magen til

Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu