recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efter reinstallation hakker hd kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efter reinstallation hakker hd kanaler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 18:06
Ja så kan jeg ikke komme på andet end at det måske er ATI grafikkort/drivere eller måske noget Codec konflikt. Personligt ville jeg reinstalere det hele. Hvis det stadig er et problem herefter, ville jeg prøve med et nVidia grafikkort. Som sagt, så har kører det perfekt på alle mine klienter (6) men de har alle nVidia grafikkort, og alle, på nær 1 kører full HD.
Du kunne også rejse den på dvbviewer.tv/forum (husk en support.zip)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Ja så kan jeg ikke komme på andet end at det måske er ATI grafikkort/drivere eller måske noget Codec konflikt. Personligt ville jeg reinstalere det hele. Hvis det stadig er et problem herefter, ville jeg prøve med et nVidia grafikkort. Som sagt, så har kører det perfekt på alle mine klienter (6) men de har alle nVidia grafikkort, og alle, på nær 1 kører full HD.
Du kunne også rejse den på dvbviewer.tv/forum (husk en support.zip)
jeg vil så reinstalere igen
kan du huske hvilken fil det er jeg skal have fat i for ikke at miste mine favoritter? 
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 19:12
Start DVBViewer
Vælg Omkring>Configuration Folder
Afslut DVBViewer (så den får skrevet den nyeste fil)
Kopier Favourites filen til et ekstern medie
Efter reinstallation starter du DVBViewer, opretter en enkelt favorit, lukker DVBviewer
Kopier derefter den gemte Favourites til Configuration folderen (husk DVBViewer ikke må være kørende medens du gør det, ellers bliver filen overskrevet når DVBViewer afsluttes
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Start DVBViewer
Vælg Omkring>Configuration Folder
Afslut DVBViewer (så den får skrevet den nyeste fil)
Kopier Favourites filen til et ekstern medie
Efter reinstallation starter du DVBViewer, opretter en enkelt favorit, lukker DVBviewer
Kopier derefter den gemte Favourites til Configuration folderen (husk DVBViewer ikke må være kørende medens du gør det, ellers bliver filen overskrevet når DVBViewer afsluttes
OK takker og bukker
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 08:28
Hej
den cpu dual core B-2400 det er en 64bit så skal win7 vel også være det?
vil så gerne lige have bekræftet at når jeg laver en ny installation.
så er det først alle driver og så dvbviewer med lav filter?
jeg er lidt usikker på hvilken driver der er den bedste til mit onboard grafikkort.

Bundkorte GA-MA78GM-S2H men jeg har også et ligne der heder
        GA-MA78GM-US2H
eller skal jeg bruge den LINK

Redigeret af svsommer - 30-Juli-2014 kl. 08:48
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hej
den cpu dual core B-2400 det er en 64bit så skal win7 vel også være det?
Man kan sagtens køre 32 bit win på en 64 bit CPU. Det gør jeg selv, altid, da jeg syntes der var for mange problemer med 64 bit Windows.

vil så gerne lige have bekræftet at når jeg laver en ny installation.
så er det først alle driver og så dvbviewer med lav filter?
Ja, alle drivere og alle updates, derefter DVBViewer.
Jeg har ikke sat mig ind i hvilket bundkort og hvilke drivere der er bedst. Det er der andre der er verdensmestre i

Redigeret af MCenterFreak - 30-Juli-2014 kl. 11:04
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 12:56
Hej igen
Lyd og billed passer ikke samme 
Ingen Lyd på HD kanaler
Sort kant på biller
Inden jeg juster løst så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til at løse det nemmest

Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 14:21

Hej igen
Lyd og billed passer ikke samme 
Ingen Lyd på HD kanaler
Sort kant på biller
Inden jeg juster løst så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til at løse det nemmest

lyd og billed fik et kryds i VSync by Aero 
mener nedgående sort kan så prøver jeg at finde Underscan i catalyst men kan ikke lige se den

Mvh
Svsommer
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 14:37

Hjalp det på synkroniseringen mellem lyd og billede?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hjalp det på synkroniseringen mellem lyd og billede?

Flemming
jo det syntes jeg
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 15:21
der var den 
var ikke lige ops på config der

Redigeret af svsommer - 30-Juli-2014 kl. 15:22
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu