|
Efter reinstallation hakker hd kanaler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja så kan jeg ikke komme på andet end at det måske er ATI grafikkort/drivere eller måske noget Codec konflikt. Personligt ville jeg reinstalere det hele. Hvis det stadig er et problem herefter, ville jeg prøve med et nVidia grafikkort. Som sagt, så har kører det perfekt på alle mine klienter (6) men de har alle nVidia grafikkort, og alle, på nær 1 kører full HD.
Du kunne også rejse den på dvbviewer.tv/forum (husk en support.zip) |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
jeg vil så reinstalere igen kan du huske hvilken fil det er jeg skal have fat i for ikke at miste mine favoritter?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Start DVBViewer
Vælg Omkring>Configuration Folder Afslut DVBViewer (så den får skrevet den nyeste fil) Kopier Favourites filen til et ekstern medie Efter reinstallation starter du DVBViewer, opretter en enkelt favorit, lukker DVBviewer Kopier derefter den gemte Favourites til Configuration folderen (husk DVBViewer ikke må være kørende medens du gør det, ellers bliver filen overskrevet når DVBViewer afsluttes |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
OK takker og bukker
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Hej
den cpu dual core B-2400 det er en 64bit så skal win7 vel også være det? vil så gerne lige have bekræftet at når jeg laver en ny installation. så er det først alle driver og så dvbviewer med lav filter? jeg er lidt usikker på hvilken driver der er den bedste til mit onboard grafikkort. Bundkorte GA-MA78GM-S2H men jeg har også et ligne der heder GA-MA78GM-US2H eller skal jeg bruge den LINK Redigeret af svsommer - 30-Juli-2014 kl. 08:48 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Man kan sagtens køre 32 bit win på en 64 bit CPU. Det gør jeg selv, altid, da jeg syntes der var for mange problemer med 64 bit Windows.
Ja, alle drivere og alle updates, derefter DVBViewer.
Jeg har ikke sat mig ind i hvilket bundkort og hvilke drivere der er bedst. Det er der andre der er verdensmestre i Redigeret af MCenterFreak - 30-Juli-2014 kl. 11:04 |
||
||
![]() |
||
|
Hej igen
Lyd og billed passer ikke samme Ingen Lyd på HD kanaler Sort kant på biller Inden jeg juster løst så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til at løse det nemmest |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
lyd og billed fik et kryds i VSync by Aero mener nedgående sort kan så prøver jeg at finde Underscan i catalyst men kan ikke lige se den
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
|
Hjalp det på synkroniseringen mellem lyd og billede? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
jo det syntes jeg
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
![]() var ikke lige ops på config der Redigeret af svsommer - 30-Juli-2014 kl. 15:22 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |