|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Vil også varmt anbefale Generation Kill fra HBO , en fuldstændig fremragende serie om invasionen af Irak og faktisk imo en bedre serie end BoB, og der skal dælme meget til
![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Check The Shield. Den er fandme god. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Se OZ... Kan KUN gå for langsomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
![]() |
|
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Jeg er enig i mange af ovenstående forslag. Af dem er mine favoritter helt klart Deadwood og Six Feet Under.
Andre gode serier er Big Love - om en mormonfamilie med far og tre koner (ekstremt velspillet og god historie) og Hung, hvor omdrejningspunktet er en fraskilt familiefar, der ikke kan få økonomien til at slå til, og som derfor vælger at blive excortfyr.
Jeg er heruodver faldet pladask for 30 Rock, som har en dialog på højde med West Wing - blot inden for den komiske genre.
Ellers vil jeg anbefale en serie, som jeg tror slet ikke er blevet vist på dansk eller de nordiske kanaler, men som faktisk er min umidelbare favorit: In Treatment med Gabriel Byrne. Serien er uhyre intelligent og fængende på trods af dens umiddelbare setup: Hvert afsnit er en terapi-session mellem psykiateren spillet af Gabriel Byrne og hans patienter. SE DEN!!!!
Vh. Kasper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |