recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efter Sopranos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEfter Sopranos?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 11:57
Vil også varmt anbefale Generation Kill fra HBO , en fuldstændig fremragende serie om invasionen af Irak og faktisk imo en bedre serie end BoB, og der skal dælme meget til 
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 12:01

Check The Shield. Den er fandme god.

http://www.sonypictures.com/tv/shows/theshield/

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 10:24
Se OZ... Kan KUN gå for langsomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
Hoth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2005
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 10:53
Jeg er enig i mange af ovenstående forslag. Af dem er mine favoritter helt klart Deadwood og Six Feet Under.

Andre gode serier er Big Love - om en mormonfamilie med far og tre koner (ekstremt velspillet og god historie) og Hung, hvor omdrejningspunktet er en fraskilt familiefar, der ikke kan få økonomien til at slå til, og som derfor vælger at blive excortfyr.  

Jeg er heruodver faldet pladask for 30 Rock, som har en dialog på højde med West Wing - blot inden for den komiske genre.

Ellers vil jeg anbefale en serie, som jeg tror slet ikke er blevet vist på dansk eller de nordiske kanaler, men som faktisk er min umidelbare favorit: In Treatment med Gabriel Byrne. Serien er uhyre intelligent og fængende på trods af dens umiddelbare setup: Hvert afsnit er en terapi-session mellem psykiateren spillet af Gabriel Byrne og hans patienter. SE DEN!!!!

Vh. Kasper
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu