|
Efterfølger til cxc725? |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv at følge denne video. Det har gjort det vildt godt, for mit tv.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
|
Hej
Poster lige mine indstillinger en af dagene... Prøv evt biograf...og en vigtig vigtig ting...Under billede menuen , næsten nederst er der noget der hedder indstillingsmuligheder..inde i den skal "film kadance stå "FRA" , MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Først tillykke med dit nye tv. Dernæst så er det rigtig nok, at du er nødt til at trykke Exit på fjernbetjeningen for at fjerne kanallisten igen. Det er jeg også nødt til på mit VT60, samt de 3 tidligere Panasonic-modeller, jeg har haft, sådan efter hukommelsen i hvert fald. :) Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
|
Tak det prøver jeg. Men den du henviser til er sikkert til Bluray film.... ? Jeg skal også bruge en indst til kabel tv.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det er samme indstilling til TV, HDMI o.s.v., da det er selve panelet man laver indstillinger på, ikke signalet.
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
Som Henrik skriver, bliver de indstillinger brugt ved det meste tv.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
Det er ikke samme panel på en 50 tommer og en 55 tommer.
samt at en 55 tommer er bagbelyst. men et godt tv de har fået lavet |
||
![]() |
||
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
|
Hvilke format skal en USB pen være i for at den kan genkendes af tv'et ........NTFS eller FAT32. Den skal bare kunne afspille fra den ?
Der er 3 USB porte på den....blot den sidste står der HDD.....går ud fra at den bruges til at optage på. På forhånd tak
|
||
![]() |
||
|
Det er lidt noget skidt nu. Fik heldigvis mit tv ombyttet til nyt idag .
Ved grønne scener, hvid baggrund , evt grå baggrund havde den en svag sort bred stribe som kørte fra top til bund.....både i højre side samt i midten. Samt alle 4 hjørner var lidt lysere i det. Da den var sat ned i pris imellemtiden fik jeg 500,- retur....dejligt. Så jeg håber der er bedre held denne gang. Jeg tror det hedder banding.....
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
De fleste af dine spørgsmål kan du læse i E-hjælp (brugsanvisning)
- som findes i Menuen->Indstillinger->E-hjælp - på dit fjernsyn. Her fandt jeg bl.a. ud af, at USB stick/pen (til visning) skal formateres i enten FAT16, FAT32 el. exFAT. Som jeg i øvrigt også skrev i den anden tråd vedr. CXC725 ! Lige et godt råd: Det er altid en god idé, at læse manualen/brugsanvisningen til at starte med ! ![]() Redigeret af Roland - 19-Marts-2016 kl. 04:09 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
|
En rigtig mand, læser ikke brugsanvisningen.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
På min fjernbetjening, til AS640, er der decideret en knap som hedder eHELP.
M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |