|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() Sendt: 15-September-2007 kl. 21:12 |
Da der er snak på diverse fora om at Panasonic PZ70 understøtter ægte 24 fps gengivelse, vil jeg meget gerne have dette definitivt bekræftet (ved at se det med mine egne øjne...). Derfor søger jeg enten en PZ70 ejer der er interesseret i et besøg, eller alternativt info om hvorvidt der er nogen butikker der har PZ70 udstillet. Bemærk at det skal være PZ70, ikke PZ700.
|
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil det sige, at man mener at PZ70 understøtter det, mens PZ700 ikke gør?
|
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Otto, Jeg kan oplyse dig, at Sommer A/S på Roskildevej har både PZ70 og PZ700 hængende. Du kan se deres hjemmeside her http://www.sommer-as.dk/shop/ Når du har et resultat, så post det endeligt, da jeg er meget tæt på at bestille et PZ70, men har 24p som eneste ankepunkt. |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Det ville da være en glædelig nyhed, hvis Pansonic har fået det implementeret i den skærm
![]() |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Spændende...
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er hvad jungletrommerne siger, ja. Men jeg vil gerne lige have det bekræftet... |
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg krydser fingre for Otto finder ud af om et PZ70 rent faktisk understøtter ægte 24 fps gengivelse indenfor et par uger. Min fulde returret på mit PX70 udløber her d. 31 September. Men ifølge deres nye manual, såååå.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået en aftale på plads, jeg vender tilbage i løbet af næste uge (torsdag formentligt) når jeg har fået det testet. |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Er der nogen her der kan tilføje noget til dette emne? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |