recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterårs tilbud: Monitor Audio RSFX Sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterårs tilbud: Monitor Audio RSFX Sort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efterårs tilbud: Monitor Audio RSFX Sort
    Sendt: 18-September-2012 kl. 23:07
Hej.
Jeg sælger disse højttaler for min kammerat, da han har anskaffet sig Monitor Audio GXFX i stedet, så det bedre passer sammen til hans resterende setup :-)
De spiller utrolig åbnet og klar og giver en rigtig god lyd i en surround setup. De kan indstilles så de enten står i di-pole eller Bi-pole, så det kan fungere perfekt både i et 5.1 eller 7.1 setup.

¤¤¤¤¤ MONITOR AUDIO SILVER RSFX SPEC. ¤¤¤¤¤

Frequency Response: 60 Hz - 30 KHz
Sensitivity (1W@1M): 89 dB
Nominal Impedance: 6 Ohms
Power Handling (RMS): 100 W
Recommended Amplifier Requirements (RMS): 10 - 100 W
Tweeter Crossover Frequency: 2.2 KHz
Drive Unit Compliment: 1 x 6” C-CAM® bass/midrange driver,
2 x 1” (25 mm) gold dome C-CAM® tweeters.

Jeg sælger disse højttaler for min kammerat, da han har anskaffet sig Monitor Audio GXFX i stedet, så det bedre passer sammen til hans resterende setup :-)

Pris 1800for sættet ellers Kom evt. med et bud.

Højttalerne kan ikke sendes, da min kammerat har smidt kassen ud. så de skal afhentes. Højttaler befinder sig i en lille by tæt på Århus N

Redigeret af Vilstrup - 18-September-2012 kl. 23:09
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu