|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
lækkert setup, lidt klemt, men sejt alligevel
![]() du kan sagtens få mere plads mellem højttalerne, du skal bare stille den venstre foran døren ![]() ![]() |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Ser lækkert ud Jeg overvejer selv at købe 46w3000 og da5300ES. Hvor tilfreds er du med det? Har du oplevet nogle problemer der irreterer ved daglig brug? |
||
![]() |
||
efterz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Købt i IKEA ![]() |
||
Jonas
|
||
![]() |
||
efterz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Nej, jeg synes faktisk det spiller max! Især efter jeg har fået programmeret Remoten der følger med DA5300ES til at håndtere YouSee boksen. Desværre har den ikke Bluetooth, så må stadig døje med 2 fjernbetjeninger (én til PS3 og én til resten) Jeg har haft setupet et par uger nu, og har endnu ikke fundet noget at sætte en finger på. |
||
Jonas
|
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Lyder godt. Så må jeg hellere lige få snakket lidt med banken |
||
![]() |
||
grunts ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Og hedder hvad? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |