|
Egen antenne kontra Yousee |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
dreamer81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Unplug dig selv helt.
drop antenne, drop kabeltv... brug fx en apple tv 4 boks med apps på til at se tv. Virker perfekt. Fjernsynet starter direkte op i apple tv hovedskærm og derfra vælger du dit underholdning
|
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
Kan du se TV2 med Apple TV ?? Hvilke kanaler er iøvrigt tilgængelig med Apple TV ??
|
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Jeg synes da bestemt, man kan se forskel på antenne kontra kabel tv. Det er lidt mere udglattet på antenne end kabel, der står lidt mere præcist og skarpt. De sidste detaljer i billedet mangler da bestemt også. HD ser en anelse opskaleret fra SD agtigt ud. Har prøvet både den indbyggede tuner kontra ekstern ditto. Selfølgelig er der da forskel på tunerne også, så det spiller da også ind. Forskellen mellem kabeltuneren og min eksterne ditto er en del mindre end når jeg sammenligner med antenne.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |